Hallo Allemaal,
Het is me niet gelukt om een kerstkaart met meerdere vouwen te maken, ben duidelijk nog niet gewend aan ons nieuwe ritme, nu Ed thuis is, heb ik minder hobbytijd merk ik wel.. Maar gelukkig had ik nog wel genoeg kerstkaarten op voorraad..
Ik heb 2 plaatjes van MD gebruikt, 2 knipvellen gekocht, ze zijn nu bijna op..
De rand aan de bovenkant is van Magnolia, het DP is van Craft Sensations en Déco Time, het sterretjes papier is van Ali. De tak is ook van Ali, de poinsettia is van Joy Crafts. Een gouden strik van tule met glitters, het sentiment is van Joy Crafts..
..en ook nog een roze versie.. met zilveren accenten... (kaart 31 + 32).
..de gebruikte stansen..
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx
Challenges:
Merry Little Christmas - The Holly & Ivy - 52 Weeks to Christmas - Through the Craftroom door - CHNC - Winter Wonderland - Crafty Catz - C.R.A.F.T. challenge (Christmas) - Mix it up challenge - The 12 Months of Christmas - Craft Rocket (favourite colour combo) - Crafty Animals - Crafty Sentiments - 2 Crafty Critter Crazies.









