de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 27 december 2021

Happy Birthday

 
Hallo Allemaal,

De kerstdagen zijn weer voorbij, lekker gegeten, mijn man maakte een Indische rijsttafel en ik zorgde voor de toetjes. Ik maakte o.a. tiramisu volgens een recept, dat ik zag bij Jeanet, heel simpel en erg lekker.

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt met het nieuwe DP van Maja, Bohemian Harmony, het is echt zó mooi, ik heb meteen een 2de blokje besteld. Het plaatje is van Daantje..

Helemaal weg van het jongetje met zijn hondje..


De rand aan de bovenkant, de doily, de rechthoek, de hartjes en het hoekje zijn van Ali.
Ik maakte een toef met roosjes, die bij het papier passen en gebruikte een paar takjes van MD.
Het sentiment is van LOTV, de strik is in zacht turquoise met een bruine brad. In de breedte een strookje kant en een bruin gestreept lintje..


.. de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

33 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart weer Ans!
    En zo.n schattig plaatje erbij.
    Tiramisu is zeker heel lekker!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaart Ans. Ja de dagen zijn weer voorbij, wij hier ook genoten en zoals altijd weer teveel gegeten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart is het weer geworden.
    Het is zeker mooi papier en je hebt alles weer mooi bij elkaar gecombineerd.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker prachtig papier. De kaart ook. Erg mooi samengesteld. Ik heb dit papier ook op mijn lijstje staan...Fijn dat jullie lekker gegeten hebben. Fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ans.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben, Ans. Heerlijk, een Indische rijsttafel!
    Je kaartje is prachtig. Het papier is idd heel erg mooi.
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Ans
    Zo lief dat plaatje en mooi dp!
    Heerlijk indische rijsttafel en gezellig, tiramissu is mij te zoet daar houd ik niet van, maar knap dat je het zelf hebt gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het leuke dp en details, wat een schattig plaatje heb je gebruikt
    lekker hoor een indische rijsttafel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Ans het is heel mooi dit papier, ook hier alles goed doorgekomen heerlijk gegeten, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel schattig, vertederend plaatje en de kleuren passen perfect bij het mooie dessin-papier Ans. Ook alle details zijn weer met zorg gecombineerd, een mooie felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend mooie kaart Ans, met een lief plaatje en op prachtig papier...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en lief kaartje, dat plaatje is schattig! Je hebt de kleuren eer heel mooi op aangepast!
    Rijstafel, heerlijk!! En de tiramisu was ook vast lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie kerstdiner klinkt lekker. Hier wordt nu al gekokkereld voor het diner van vanavond. Oudste zoon en vriendin maken een vegetarisch menu.
    Jouw kaart is weer mooi. Erg mooi papier. Snap dat je een tweede blokje hebt besteld.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk al het lekkere eten. Wij gaan de komende dagen er ook nog van genieten, want ik maak altijd te veel. Kan ik de dagen erna ook nog van genieten.
    Een mooie kaart heb je gemaakt met een schattig plaatje.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje weer Ans! Begrijp wel dat je voor dit plaatje valt! Mooi papier gebruikt en alles past weer zo mooi bij elkaar! Heerlijk die feestdagen maar ben altijd weer blij dat we het gehad hebben voor een jaar! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart weer Ans…zeker een schattig plaatje!
    Mn zus had toevallig ook een Indische rijsttafel. Wij steunde de plaatselijke horeca, was heerlijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, dat ziet er weer heel mooi uit. Prachtige combinatie van de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super hoe het je elke keer lukt om het perfecte papier bij het plaatje te vinden. Het is een prachtige kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh... tiramisu.. klinkt heerlijk. Ik heb er ook een heerlijk recept van. Tijd niet gemaakt.
    Je kaart is heel mooi en ik kan me voorstellen dat je weg bent van het plaatje. Het is ook enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Ans.
    Mooie kleurtjes en wat een leuke stanzen heb je gebruikt.
    Goh, ik dacht toch echt dat ik je al jaren volgde, kom ik er net achter dat dat niet zo is hihi. Heb ik maar meteen even rechtgezet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart, ik heb nog steeds niets met dit blok gedaan, nog niet echt de tijd voor gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous page with a beautiful colour palette. Adorable photograph! Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” December Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat past het plaatje leuk bij het papier. Het is een mooi blok weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart en wat een schattig plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach wat een lief plaatje dat jongetje met zijn puppy.
    Mooie kleurencombinatie en prachtige afwerking.
    Super gemaakt Ans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zeker supermooi papier en mooie kleuren. Prachtige kaart geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a sweet image, and such a beautiful design. So glad you joined us at Krafty Chicks this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A beautiful card Ans, lovely dies and an adorable image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Ans. Dat zal gesmaakt hebben die Indische rijsttafel en de tiramisu. Ik drink geen koffie dus dat is niet aan mij besteed. Ik maak in de zomer tiramisu met aardbeien en dat smaakt ook heel erg lekker. Nog 2 dagen en dan is het jaar om, wat gaat de tijd snel zeg....Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful layout!!! Super sweet picture!!! I love it!!! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Hugs... Janie
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Absolutely stunning card! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen