de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 18 juli 2022

Fijne Verjaardag

 
Hallo Allemaal,

Ook vandaag laat ik weer een verjaardagskaart zien gemaakt met een plaatje van MD, het DP is van Craft O Clock en Craft Sensations..


Het plaatje gemat op lila DP en een vierkante stans (Ali).


De rand aan de bovenkant is van Ali.. de strik is van lila tule vastgezet met een brad..
De bloemetjes, blad en tak zijn van MD, het sentiment van Leane.. De dubbele vlinder is van Ali.


..de gebruikte stansen...

Gisteren werd het plotseling heel warm, de dager ervoor was het best wel fris met een koude Noord-Oosten wind, maar nà woensdag wordt de temperatuur aangenamer, voor mij  althans..ik vind het snel te warm.
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

36 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met leuke border.
    Vandaag en morgen blijf ik zoveel mogelijk binnen en met de airco aan is het dan goed te doen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ans!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart in hele mooie kleuren.
    We doen het de komende dagen lekker rustig aan dat is de beste oplossing met de warmte.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige felicitatie kaart Ans.
    Mooi plaatje en papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje met die bloemen erbij die zo goed passen bij het plaatje! Heel mooi kaartje. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, een schitterende kaart in mooie kleuren, en je befaamde details! Met deze warmte kom ik niet buiten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful! Thanks for joining at The Paper Shelter #520 Birthday Celebration
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer superrr mooi Ans !!
    Het is echt een plaatje , mooie combinatie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart. mooi plaatje en mooi dp erbij. de kleuren zijn erg mooi. Sterkte met de warmte maar rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles is weer perfect gecombineerd op deze prachtige kaart. Ik hou ook niet van dat hele warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige felicitatiekaart Ans!
    Mooi deze kleurencombinatie
    Ja het is best warm, op zich kan ik gelukkig wel wat hebben, maar stiekem ben ik toch meer fan van wat koeler weer, ook voor Saartje is het buiten veel te warm, alles wat ik buiten ga doen, doe ik in de vroege morgen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Ans, leuk zoals alle kleurtjes uit het plaatje weer terug komen. Ik vind zo 24-25 graden het lekkerst, liefst een briesje erbij. Komende dagen houd ik me héél rustig ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie Ans, van deze kleurtjes hou ik ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart: zoals altijd herkenbaar aan je stijl!
    Lia DT TSOC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een Ans-kaart. Alles past weer perfect bij elkaar.
    Rustig aan, dan breekt het lijntje niet met dit weer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart in hele mooie kleuren! Ik vind het ook al snel te warm!
    Doe maar lekker rustig aan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. STUNNING! Love all the layers and the color scheme is beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi in deze kleuren !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige verjaardagskaart in deze kleuren!
    Van mij mag het ook donderdag zijn vind het ook niks dat warme weer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart Ans. Eén van mijn favoriete kleurencombinaties.
    Geef mij ook maar wat verkoeling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie kaart en wat een leuk plaatje is het! Ik las het al, dat het in Nederland 1 dag idioot warm gaat worden. Ik kan er normaal ook niet tegen, Met 28 graden zit ik al binnen met alles potdicht. Nu loop ik hier op straat met 34 graden. Wel het liefst in de schaduw, maar toch...andere luchtvochtigheid. Sterkte hoor, want als je er niet tegen kunt is het heel naar! Ik weet er alles van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh die is weer geweldig mooi, supermooi van kleur en zoveel leuke stansjes gebruikt. Ik denk dat ik morgen heel stilletjes ga blijven zitten want ze geven hier tot 39°, nog nooit eerder meegemaakt.
    Zwoele groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Reacties
    1. hoi Ans, hier ben ik nog eens, mocht deze kaart woensdagmorgen bij het ontbijt ook openmaken, heel erg dankjewel! In het echt toch nog altijd mooier om te bekijken dan op foto (en zeker als ik dan soms nog zit te bloggen op de bus naar het werk op de gsm...)
      Dankjewel!
      Nancy

      Verwijderen
  24. A GORgeous design and I LOve all your pretty embellishments.
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz.
    GDT Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige bloemenkaart.
    Ik vind de kleuren zo prachtig gekozen.
    Heel knap gemaakt Ans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is beautiful Ans, a pretty image and lots of lovely details - a stunning card.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Ans! Ja het was echt te, We hielden ons rustig binnen, maar savonds tegen half 10 kreeg onze hond het toch te zwaar, toen vond ik het ook ineens warm in huis worden. Nu staat alles open en is het heerlijk
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorgeous card! I love all the layers, detail and colors.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT (owner)
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ans, another one of your beautiful cards. This is stunning. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Gail CT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card, I love the colour combination. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful creation! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What a beautiful card. Love all the layers and the image you used looks great with the flower die cuts. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
    Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen