de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 11 juli 2022

Just Married..en..

 
Hallo Allemaal,

Vandaag een kaart voor een lief bruidspaar, ze trouwden op 17 juni en het was een stralende, zonnige dag.
Ik gebruikte een plaatje van Daantje, het DP is van Craft Sensations..

Het plaatje gemat op wit cardstock, erachter zwart papier met witte hartjes..



De hartjesrand is van Ali, de strik is van witte glittertule, met daarop een strikje van Ali.. De embossingfolder is van NS, de Love birds heb ik dubbel gestanst.. Het sentiment ovaal uitgestanst en afgewerk met 2 kleine hartjes. Het bruidspaar was blij met mijn kaart, leuk om te horen..

Vreugde en verdriet liggen soms dicht elkaar, Angela moest plotseling afscheid nemen van haar lieve man Martin, ik zag  dat op de rouwadvertentie een bontgekleurde vogel stond en las ook ergens dat ze een volière hadden met deze vogels, het zijn Gouldamadines.
Ik besloot een plaatje op te zoeken en dit te gebruiken op mijn condoleancekaart..


De achtergrond is met een embossingfolder van NS gedaan, de vogel in een ovaal lijstje, het remember lintje paste er mooi bij. Nog een Sterkte tekst en een vlinder.. De kaart bleef nog een dag liggen, want ik wist niet of ik deze nou wel of niet zou versturen..
Toch maar gedaan en.. Angela mailde me dat ze er héél blij mee waren, gelukkig..

 Morgen begint de schilder met het schilderwerk van de beneden buitenboel, er is mooi weer beloofd, daar hoop ik dan maar op.. 
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

30 opmerkingen:

  1. Het zijn twee hele mooie kaarten Ans.
    Succes met het schilderwerk, is er goed weer voor, misschien wel te warm.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two beautiful cards Ans, a fabulous image on the Wedding card and how thoughtfull of you to find an image of a Gouldian Finch.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei je kaarten zijn prachtig, Ans. Ik kan me voorstellen dat je er even over moest nadenken om Angela deze kaart te sturen. Wat fijn dat ze je heeft laten weten dat ze er heel blij mee was.
    Succes met de schilder. Volgens mij gaat het weer meewerken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee erg mooie kaarten, Ans.
    De schilder is hier net klaar met de hele buitenboel en alles zit weer strak in de verf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige huwelijkskaart voor het bruidspaar.
    Mooi plaatje heb je gebruikt.
    Ook je rouwkaart voor Angela is mooi geworden.
    Zeker als je de vogel van de rouwkaart terug komt op de condoleance kaart.
    Succes met het schilderwerk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je trouwkaart is prachtig. Mooie details heb je daar op gebruikt. Ik vind het woordje love met de duifjes erg mooi. De rouwkaart is ook mooi. Ik snap dat je even twijfelde maar als het iets is wat bij de ontvanger past is het vaak helemaal goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn 2 hele mooie kaarten Ans. Die voor Angela is erg mooi, met zorg uitgekozen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Ans
    Voor het bruidspaar zo'n mooi plaatje!
    En fijn dat Angela het kon waarderen het was heelnpassend bij haar man immers!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor een stel wat getrouwd is. En je kaart voor Angela is erg mooi. Veel succes met de schilders. Hier is het nu donker. Maar morgen zal het beter worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous cards.
    Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rondos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi en sjiek trouwkaartje. Je sterktekaartje ook mooi gedaan en zeker heel persoonlijk. Mooi gemaakt allebei! Veel succes met het schilderen, altijd een gedoe vind ik! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 prachtige kaarten Ans, succes met het schilderwerk...
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een chique huwelijkskaart , met de mooie mallen. De sterkte kaart is gedurfd, maar heel persoonlijk. Ik had wel gedacht dat Angela het zou waarderen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kaartjes ! Heel mooi dat je voor deze kleurrijke vlinder ging, wetende van de volière. Zou je anders niet nemen voor een rouwkaartje, maar hier zit een verhaal achter. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart voor het bruidspaar is prachtig Ans !!
    Wat erg voor Angela ,heel verdrietig.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Zal ze vast wel waarderen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee mooie kaarten voor de gelegenheden Ans.
    Succes met het schilderwerk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alles perfect gecombineerd met elkaar op die prachtig trouwkaart.
    Je hebt het condoleance ook heel persoonlijk gemaakt, heel lief van je. Dit wordt vast erg gewaardeerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje voor het bruidspaar Ans, je condoleance kaart is mooi en persoonlijk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart maakte je voor het bruidspaar en je condoleance kaart is zo mooi persoonlijk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige huwelijkskaart en mooie persoonlijke overlijdenskaart!
    Succes met het schilderwerk.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ans,
    wat heb je een mooie kaart voor het bruidspaar gemaakt. Het was inderdaad mooi weer toen. Is altijd fijn op zo'n dag.
    Je kaart voor Angela en haar kinderen is ook heel liefdevol. Ik had ook een heel kleurige kaart gestuurd om dezelfde reden. En ook ik twijfelde even, maar ook die werd heel erg gewaardeerd. Kun je zien hoe het bij een ander over komt, he? Vaak is het feit alleen al dat er aan je gedacht wordt genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel ‘classy’ trouwkaart mooi gedaan. De condokaart is zeker gepast hoor, moet niet altijd grauw en grijs zijn doe ik ook nooit, het is zo al triest genoeg.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind je condoleancekaart erg mooi, zo persoonlijk met de bonte vogel erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Two beautiful cards and thanks for joining us at Crafty Calendar hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great card! Thanks so much for participating in the Crafting Happiness Challenges!!! Our challenges are now WEEKLY on MONDAYS with a new THEME each week!!!
    I love that you play along, and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Janis, Independent Stampin’ Up! Demonstrator
    Blog, Pause Dream Enjoy
    Owner & Design Team, Crafting Happiness Challenges
    Design Team, Let’s Craft & Create
    Design Team, Christmas Crafts All Year Round

    BeantwoordenVerwijderen