de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 13 februari 2023

Valentine, HB en ...

 
Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik 4 kaartjes zien die ik maakte met een (lastige) nieuwe stans.( Nee, niet lastig om uit te stansen, maar je kunt niet zoveel extra meer toevoegen) Ik ben begonnen met een Valentine's kaart voor mijn dochter..


De stans uit rood spiegelkarton gesneden, het plaatje is van Syta..


Achter de stans zachtgrijs cardstock en gemat op zwart cardstock, er paste een kleine strik op en bloemetjes, in de hoek een grotere, een klein sentiment en de binnenkant..


Het hart dubbel uit gestanst en de tekst er in gestempeld..


..een verjaardagskaart met een plaatje van Daantje, een zalmroze strikje en bloemetjes, ook hier een klein tekstje..


..en 2 condoleance kaarten met in alle 2 een half plaatje, dat paste precies, een keer in het donkergrijs en een keer in het groen, afgewerkt met 2 bladeren en pailletten en het sentiment with sympathy..


..de gebruikte stansen..

Ik heb nog een knipvel liggen met plaatjes, die er precies in passen, maar ik weet niet of ik er nog mee aan de gang ga.. 

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

42 opmerkingen:

  1. Je hebt wel hele mooie kaarten gemaakt.
    Jammer dat de stans zo lastig is, het geeft wel een mooi resultaat.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn wel hele mooie kaarten, lastig in de vorm van zeer moeilijk uitdraaien? Ja kans is dan groot dat je hem dan niet meer pakt.. wel jammer maar denk dat we dat allemaal wel eens hebben, en bij mij komt hij dan ook niet meer tevoorschijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaarten. Die wat uit het spiegelkarton is gesneden is ook gaaf.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes met deze bloemenmal ! Stuk voor stuk mooi afgewerkt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ze lastig uitdraaien .
    Toch heb je mooie kaarten gemaakt.
    Misschien nog eens proberen Ans !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan de resultaten is niet te zien dat je de stans lastig vond, want alle kaarten zijn prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaarten zijn prachtig, zou jammer zijn om die mooie stans niet meer te gebruiken!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaartje, leuke snijmal heb je gebruikt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaarten zijn toch prachtig Ans !
    Jammer dat ze lastig uitdraaien.
    Dan heb je er geen zin meer in.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kaarten Ans.
    Jammer van de mal, dat die zo lastig uitdraait.
    We zien wel of je die nog vaker gebruikt.
    Succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt inderdaad Ans.
      Zelf vond ik dat je er niet zo veel mee kon.
      Maar ieder zijn ding.
      Groetjes Elle-Jeanne

      Verwijderen
  11. Schitterende kaarten weer top gedaan. Snijd hij niet goed uit.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele maal is het Ans, je hebt er juweeltjes van gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten, Ans
    Heeft wat moeite gekost begrijp ik, maar het resultaat is schitterend
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een serie kaarten. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een prachtige serie kaartjes gemaakt met deze stans. Ik snap wel dat het lastig is om meer details toe te voegen, maar eigenlijk heeft deze stans dat helemaal niet nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten met deze stans.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een bijzondere kaart in rood/wit. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt 4 hele mooie kaarten met deze mal gemaakt. Ik snap wat je bedoelt. Je kan er niet heel veel verschillende kaarten mee maken. De mal op zich is toon aangevend en er kan en hoeft niet verl meer bij op.. Dus je bent er beperkt mee. Ook kwa plaatjes. Dat was mij ook opgevallen toen we er mee bezig waren. Maar de kaarten die je er mee kan maken vind ik wel erg leuk. Omdat de mal wel erg mooi is. Voor af en toe gebruik... je condoleance kaarten zijn ook erg mooi. Ik heb ook gezien dat mensen de mal 2 keer stansen en op elkaar leggen.. zelf vind ik dit niet zo.. omdat je dsn dikke ronde krijgt. Maar sommigen willen wat proberen... Succes nog met de mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Net wat Trijntje zegt.... de mal is toonaangevend.... dus je hoeft dan ook niet meer zoveel er bij te 'verzinnen'.
    Je hebt er 4 prachtige - totaal verschillende - kaarten mee gemaakt Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je laat hier zien dat je met deze mal veel kanten op kunt Ans. Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt. Het is weliswaar geen mal om echt te scrappen, maar wel erg mooi. Zonde om te laten liggen...
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt er een super serie mee gemaakt Ans. Ik heb een beetje hetzelfde probleem met deze mal, je kunt er verder niet zoveel mee, ook al is hij prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten Ans, wel een mooie stans, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zijn ze allebei, andere uitstraling, leuk! mooie stans, zag hem volgens mij bij Trijntje ook al.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij bent niet tevreden, maar toch vind ik het mooie kaartjes geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaarten heb je met je nieuwe stans gemaakt. Zie zien er allemaal anders uit zo.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Soms kun je, je erop verkijken hè en blijkt dan toch niet helemaal wat je verwacht had. Ik vind de stans wel heel sierlijk maar begrijp je wel en wie weet hoe leuk ie is met een persoonlijke foto?
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind dit toch wel heel mooie kaarten hoor Ans! Je hebt de stans op zijn best gebruikt!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaartjes allemaal. Een heel mooie stans maar inderdaad je kunt er niet veel neer bij doen. Maar zo in verschillende kleuren zijn het toch prachtige kaartjes. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Juist handig om zo'n stans in je bezit te hebben, als je eens snel een kaart nodig hebt. Mooie kaarten Ans.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtige kaarten heb je gemaakt Ans, al vind je het een lastige stans om meer toe tevoegen

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het lijkt mij ook een lastige stans om mee te werken. Maar toch zijn je kaarten zo mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een heel mooie stans. Je kunt er inderdaad niet veel anders meer mee. Maar je kaarten zijn heel gaaf.
    En je kunt er natuurlijk voor alle gelegenheden kaarten mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your card is so beautiful and elegant! I love the striking colors and layout. Thank you so much for joining in our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik begrijp volledig wat je bedoelt met deze mal. Ik heb ze ook met idee dan heb ik vlug een kaart als ik weer eens te laat begin maar omdat ik meestal stempels/digi’s inkleur is het moeilijk om de juiste maat te vinden.
    Je eerste kaart straalt wel klasse uit met dat spiegelkarton en bijpassend plaatje! De 2de is ook prachtig hoor en als condokaart is het ook top, moet ik in gedachten houden. Besluit : schitterende serie !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. All are beautiful projects. The first card is so classy and elegant and the others are beautifully balanced and composed. Thank you for playing along at Polkadoodles, I hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. beautiful card
    thank you for participating in our challenge
    until next time
    Greetings Jolanda Bongers
    DT Morgan's art world

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Thanks so much for sharing your beautiful card with us over at CRAFT Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I love youre creation, Thanks for sharing it with us at The Morgan’s ArtWorld Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Your Valentine is beautiful! Thank you for sharing your talent with us at Crafting Happiness Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Your card is lovely! Thanks for joining us at Crafty Gals.

    BeantwoordenVerwijderen