de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 27 februari 2023

Van Harte

 
Hallo Allemaal,

Laatst liep ik bij de Action binnen en..daar lagen weer nieuwe papierblokken, eentje vond ik wel leuk, er zaten niet alleen grote patronen in, maar ook kleinere motiefjes..
Daarmee maakte ik een verjaardagskaart met een stans van Déco Time.


Het plaatje is van SL (Celebrate New Beginnings), de Van Harte stans is van MD net als het bloemetje, echt één van mijn favoriete stansjes. De vierkante stans is van Ali.
De randjes aan de zijkant zijn van Joy Crafts, afgewerkt met een glitterstrik van tule, vastgezet met een bijpassende brad en een sticker met beertjes (van Ali).


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

30 opmerkingen:

  1. Weer een mooie kaart Ans, ik heb zaterdag ook een nieuwe blok meegebracht, vond niet alles mooi deze keer, maar ze lagen er ook niet allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaart en zeker ook mooi dp van de Action.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Ans. Ik ben al even niet in de action geweest, misschien toch weer eens lans gaan. De bloemetjes gebruik ik ook graag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje ! heel erg leuk en lief kaartje is het geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig hondje op je kaart.
    Hij past mooi bij je nieuwe designpapier.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Ans
    Ik heb al een poosje geen papier meer gekocht, ik heb nog voldoende voorraad
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Erg lief kaartje, Ans. Binnenkort ook maar weer eens een rondje Action maken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met lief hondje.
    De randjes aan de kant zijn ook mooi.
    Het lijkt een beetje op een gras randje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Ans, echt mooi papier. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een lieverdje. Je kaart is weer top. Ik ga deze namiddag ook een bezoekje aan een Action winkel brengen. Ik denk dat het assortiment in België wel verschilt van dat in Nederland, maar ik ga er nooit buiten zonder knutselspulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met dit leuke plaatje. Dit is zeker mooi papier. Leuk model en deze bloemetjes zijn ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautifully designed card, great shape, lovely colours and papers, such a sweet focal image, the little dog with his teddy is adorable. Thank you for joining in at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart met een schattig plaatje. Mooi papier ook. Ik had vorige week toevallig ook weer 1 nieuw papier blok gekocht, maar deze heb ik volgens mij niet zien liggen.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig geheel heb je gemaakt Ans, van je kaart. Lief plaatje heb je gebruikt en hele mooie kleuren zo bij elkaar!
    Jij ook nog een fijne dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart met mooi papier en plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart, en alles weer super met elkaar gecombineerd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf model en wat een mooie uitwerking, dat hondje is om op te vreten en de kleurcombi ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi kaartje en leuk weer dat nieuwe papier. Van de week ook maar weer even kijken! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Ans. Lief plaatje, leuk model, mooie kleuren en gaaf die randjes langs de zijkanten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kleuren bij elkaar en het model van je kaart vind ik ook heel mooi. Kortom weer een prachtige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig plaatje op je mooie kaart. Je hebt weer leuke stansen gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaaah wat een schattig plaatje.
    Dit is een hele mooie kaart geworden Ans.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart met het schattige hondje Ans!
    Ook je kerstkaarten hieronder zijn prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart Ans en ja bij de Action hebben ze leuk papier, Je kerstkaart van afgelopen donderdag vind ik beeldig!!!! Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een mooie kaart heb je gemaakt Ans


    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kaart met het lieve hondje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Ans met hondje.
    Lief plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Daar let ik ook altijd op! Niet te grote patronen, die zijn meer voor Lay outs. Maar je kaart is heel leuk! Wat een lief hondje op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje met dat hondje en mooi DP gebruikt.
    Ik ga bewust nog niet naar de Action want dan kan ik de verleiding ook niet weerstaan om iets te kopen. En er ligt nog zoveel op mijn kamertje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze kaart springt weer in ‘t oog, dat diepblauwe doet het hem denk ik. Supermooie creatie !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen