de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 1 mei 2023

Voorjaars kriebels

 
Hallo Allemaal,

Ook vandaag ben ik er weer met een verjaardagskaart in frisse kleuren en met een leuk plaatje van Syta. Het DP is van MD, Craft Sensations en Simple Stories..

Het plaatje gemat op roze en wit cardstock..



De dubbele vlinderrand is van Ali net als de vlinder. Het boeket tulpen gemaakt met een stans van MD , een kaartje er aan met een strikje, maakt het helemaal af.
De strik is van zachtroze glittertule, het sentiment van MD op een dubbele banner van Ali.


... de gebruikte stansen..


Afgelopen week toch maar naar de huisarts gegaan, heb al weken last van slapeloosheid, door de krampen en de pijn die ik 's nachts in mijn linkerbeen heb. Afspraak gemaakt bij de fysio, daar ben ik vrijdag geweest. Het blijkt dat ik ischias heb, de lange zenuw die loopt van je onderrug, bil en helemaal via het been tot aan de voet, is heel pijnlijk. Ik heb ook problemen met zitten..
Ik loop nu 3 keer per dag met Dexter, dat moet veel vaker, minstens 6 keer en zitten zo weinig mogelijk, dan komt er spanning op de zenuw en geeft extra pijn. Dus kaarten maken en bloggen wordt nu noodgedwongen een stuk minder.. 
Begin juli ga ik met mijn dochter naar Engeland en dan hoop ik weer wat mobieler en zonder pijn te kunnen reizen, dat wordt veel oefenen en wandelen.. zucht..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

32 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart mooie kleurtjes in combinatie met dit plaatje! Oh Ans wat naar en pijnlijk voor je, wens je veel beterschap. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastische kaart is dit Ans. In lekkere vrolijke kleurtjes. Vind die vlinderrand echt gaaf!!
    Oei wat is dat verschrikkelijk, die ischias. Hopelijk ben je d'r in juli wel vanaf als je met je dochter naar Engeland gaat. Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Ans. En oh wat balen dat je ischias hebt. Ik hoop dat je begin juli wel goed hersteld bent. Beterschap.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorjaarskaart in mooie vrolijke kleuren.
    Oh , ischias, dat ken ik ,ook 2x gehad, dat doet inderdaad heel pijn.
    Beterschap gewenst.
    Gefeliciteerd met al je toppertjes die ik voorbij zag komen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Ans met de tulpen....echt voorjaar!
    Ik wens je heel veel beterschap!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een gezellige voorjaarskaart .
    Prachtige combinatie en mooie vlinderrand. Super mooi Ans !
    Dat is heel naar die pijn in je rug.
    Hopelijk helpt de behandeling .
    Beterschap en veel sterkte hoor !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorjaarskaart, Ans
    Oei das vervelend ischias, heel veel beterschap
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is je kaart Ans. Je hebt zoveel prachtige details gebruikt! Heel leuk plaatje ook en de frisse kleurtjes, mooi! En super, het kaartje aan je bos tulpen, echt 'n heel mooi geheel zo. Wat niet zo mooi is, is de ischias. Schijnt inderdaad erg pijnlijk te zijn, heel veel sterkte ermee! En proficiat met je prachtige toppertjes Ans, leuk voor je!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorjaarskaart, leuk met de houtstructuur er heel subtiel bij!
    o bah, wat naar zeg. Nu dus veel oefenen zodat je gezonde (er) naar Engeland kan. Heel veel sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een beeldige kaart in prachtige kleuren. Overal tulpenvelden te zien hier wat wordt je daar blij van en ook van jou kaart!
    Ik wens je veel sterkte en beterschap Ans en dat wordt flink wandelen de aankomende tijd voor je.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Ans. Echt voorjaar met de tulpen. Supermooi gemaakt met alle mooie stansen. Heel veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart in deze mooie kleuren. Je hebt de papiertjes super bij elkaar uitgezocht! Ik wens je heel veel beterschap, hopelijk helpen de fysio en het wandelen daarbij! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je laat ons weer een prachtige kaart zien met een mooie vlinderrand. Hopelijk wordt de pijn snel minder en veel succes met wandelen. Beterschap!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really beautiful! :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie, frisse voorjaarskaart Ans. Mooie kleuren en die vlinderrand vind ik echt heel mooi. Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Gelukkig wordt het de komende tijd lekker wandelweer en brengt dat hopelijk snel verlichting. Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a lovely card with the beautiful butterfly border! Definitely lovely flowers in that garden! So happy you shared this gorgeous card with us at Cut It Up! ~Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige creatie in een mooie kleurencombo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOOOO, love the tulips and butterfly border. Thanks for joining our Cut it Up "What's in your Garden" challenge.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie voorjaarskaart, die kleuren zijn ook heerlijk! wat naar die Ischias, beterschap!! Hoop dat het beter is als je met je dochter weg gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart in die frisse kleuren.
    Dat is geen leuk nieuws Ans. Zes keer wandelen is best veel. Gelukkig schijnt het weer wat beter te worden. En als je met je dochter op vakantie wil, moet je goed fit zijn.
    Heel veel beterschap gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje. Echt een voorjaarskaartje in deze mooie kleuren.
    Een spoedig herstel gewenst.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een hele mooie vrolijke kaart heb je gemaakt Ans

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig voorjaarskaartje. Dat is inderdaad heel vervelend. Kan me nog herinneren dat mijn moeder vroeger ook ischias had. Heel naar. Heel veel beterschap. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He wat een ellende Ans! Daar zit je niet op te wachten. Ischias kan inderdaad best even duren. Heel veel sterkte ermee.
    Je kaart is wel weer een plaatje! Die vlinderrand is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Jeetje wat naar voor je. Heb er nog nooit van gehoord, hopend gaat het je snel beter, ik merk wel als ik veel zit dat ik in mn linkerbil heel veel pijn krijg en dan als ik de bank induik er niet op kan zitten...nog nooit eerder gehad..nu al een paar weken..is niet elke dag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a pretty floral and feminine card, perfect for our optional theme at Allsorts this week, thank you for joining us.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een geweldige kaart in een lenteklimaat. Ik wens je veel gezondheid. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super mooie fleurige voorjaar kaart!Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A gorgeous card, thanks for sharing it with us at Morgan's ArtWorld Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Such a beautiful creation, thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog.
    Big hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A beautiful card . Thank you for sharing with us at Aud Sentiments.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gorgeous card! Thank you so much for entering our May Challenge at SheepSki Designs. Good Luck and please come play with us again!
    Cara, SheepSki Design Team
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen