de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 12 juni 2023

Cuddle ...

 
Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien met een plaatje van Pinterest (Morgana), ik zag dat er nu ook knipvellen van haar te bestellen zijn, ik heb nog een flinke voorraad plaatjes op mijn laptop staan.

Het is zo'n schattig plaatje, het frame is gemaakt met een vierkant van Ali.



Het DP is uit een nieuw blok van Craft Sensations, I'm in love with flowers, prachtig papier, ik heb de bloemen uitgeknipt en als toef gebruikt. De strik is van zachtroze tule vastgezet met een brad, de rand is van Ali. Het sentiment uitgestanst uit het DP. Het hoekje is van Studio Light.


..de gebruikte stansen..

Gisteren was ik jarig en ik heb mijn verjaardags post open gemaakt, zo leuk om al die mooie kaarten te zien, dankjewel allemaal.. Ik ben bezig geweest om iedereen persoonlijk te bedanken.. en ik maak nog een foto, maar er zijn denk ik nog kaarten onderweg..
Wens iedereen een minder warme dag, groetjes Ans.

Challenges:

25 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Ans en fijn dat je veel mooie kaarten hebt gehad. Ik zag iets voorbijkomen op mijn mobiel, maar daarna kon ik nergens je reactie meer lezen..zal zo eens op mijn laptop kijken waar ik je reactie wel terug kan vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje Ans !
    Heel mooi en een heel lief plaatje .
    Fijn dat je veel kaarten kreeg.
    Altijd zo gezellig om ze open te maken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte met je verjaardag Ans en ik heb geen bedankje gehad dus is de kaart nog onderweg denk ik (donderdag gepost) Je kaart is weer een lievie, wat een schattig plaatje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer vandaag Ans.
    Lief plaatje.
    Fijn al die verjaardagspost, ik heb een reactie gehad, Dankjewel.
    Nu nog na genieten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n prachtige kaart is dit weer Ans. Schattig plaatje, mooi DP en 'n fijne toef heb je gemaakt! Goed van je dat je het hebt volgehouden tot gisteren met je post! 😉
    Voor jou ook een fijne dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals altijd laat je vandaag ook weer een bjoetie zien met veel leuke details. Goed dat je kon wachten met het openmaken van de enveloppen, op de dag zelf maakt het allemaal nog net iets feestelijker.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An adorable scene with such pretty decoration. Thanks for joining us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lieve en schattige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie felicitatiekaart, Ans
    Leuk schattig plaatje!
    Ik heb je berichtje gezien dat je mijn kaart hebt ontvangen, Fijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief plaatje en wat een mooi DP. Mooie bloem heb je er uit geknipt.
    Hier is het nog zeker zo warm als gisteren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart met heel mooi plaatje. Het berichtje op IG had ik al gelezen en heb hierop gereageerd.
    Het is hier nog steeds 31 graden, pfffff...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a sweet image and beautiful frames in your layout. Thank you so much for joining the challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief plaatje en een erg mooie kaart, Ans!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart heb je met dat lieve plaatje gemaakt Ans. Fijn dat je gezellig veel post mocht ontvangen voor je verjaardag. Nu lekker nagenieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So sweet with the cute image and wonderful details!
    Thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige verjaardagskaart gemaakt. Mooi plaatje en het papier is er prachtig bij. Ik hoop dat je mijn kaart ontvangen hebt…. Vorige week maandag in Tubbergen op de post gedaan. er was ook een kaart voor vrienden van ons bij… daar heb ik ook nog niets van gehoord… Dus ook ik maak me zorgen over het bezorgen van de post… fijn dat je veel kaarten hebt ontvangen voor je verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart en alsnog gefeliciteerd Ans met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een super mooie kaart Ans.
    en ik heb wat terug geschreven

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje, ook een mooi kleurencombinatie. Nog een late verjaardagswens van mij erbij !
    ☀️☀️groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje is het! Handig die plaatjes op je computer. EN een goede printer zo te zien.
    Kaarten verhogen of de feestvreugde of ze doen je goed. En die van jullie doet goed, Ans. Dank je wel voor je medeleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card with so many pretty layers! Thank you so much for sharing it with us at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A delightful feminine card, many thanks for sharing at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart. Heb je een leuke verjaardag gehad? Ik hoop dat mijn kaart aangekomen is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a sweet card love the image and thanks for sharing at Crafty Catz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a pretty image and card - love your soft colour choices. Thanks for playing along with us this month at Crafty Calendar Challenge, Sarah - DT

    BeantwoordenVerwijderen