de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 19 juni 2023

Happy Birthday

 
Hallo Allemaal,

Bij toeval ontdekte ik dat mijn niet zo favoriete rechthoekige stans, precies past op de tag van MD, die ik ook maar amper gebruik. Ik had nog een paar leuke plaatjes van Daantje liggen en maakte deze tags..


Ik gebruikte 2 kleuren cardstock, het groene is behangpapier, de bloemetjes van Ali en Memory Box (de witte)..Er paste een mooie glitterstrik op van tule, vastgezet met een brad. Het sentiment en label zijn van Ali..



Bij de tweede gebruikte ik de kleuren andersom, dus het frame wit i.p.v. zalm en de opening voor het plaatje ook aan de andere kant..


..de gebruikte stansen..

Onze Dexter werd vorige week alweer 2 jaar, maar op de foto gaan vind hij nog steeds doodeng, dan krijg je zoiets..


dan maar één waar hij slaapt..


Hij slaapt trouwens nooit zonder zijn doekje.. daar sjouwt hij de hele dag mee rond.

Wat was het  benauwd en warm gisteren, van mij mag er een flinke bui regen vallen, veel te warm voor mij.
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ans.

Challenges:

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tags heb je gemaakt..en zo lief die Dexter, en dat ze zo gehecht kunnen zijn aan een doekje of een speeltje he, zo schattig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tags Ans ! heel mooi.
    Leuk dat je de mallen nu hebt gebruikt.
    Grappig dat je dat nu ontdekte.
    Jammer om ze niet te gebruiken.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tags zijn het geworden, Ans!
    Ik vind die foto van Dexter super leuk. Leuker dan een echt geposeerde. Wat grappig van dat doekje....net een kind.
    Het heeft hier nog niet noemenswaardig geregend. Het voelt gelukkig al wel iets frisser aan.
    xxx Margreet
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 super mooie tag kaarten Ans en lieve foto's

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn toch dat de al mooi paste op je label.
    Mooi kaartje is het geworden met een mooi plaatje.
    Leuke foto van Dexter met z'n doekje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Ans!
    Hier is het vandaag een stuk frisser moet ik zeggen.
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tags Ans
    Mooi met elkaar gecombinerrd!
    Ah lief die Dexter, leuk zo'n knuffeldoekje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie tags heb je gemaakt Ans. Leuk dat je het ontdekte van de stans en je tag. Biedt misschien toch weer meer mogelijkheden. En grappig, jullie Dexter met zijn doekje...😀 Een nachtje gestaag regenen zou inderdaad wel goed doen, voor mens, natuur en het stof!
    Jij ook een fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tags zijn prachtig met deze stans, een leuk idee! Met de MD mal gaat dat niet lukken die is groter. Leuke foto van Dexter. Hier is het vandaag ook iets frisser.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, ik heb het label overgetekend aan de buitenkant en toen uitgesneden, dan past het precies.

      Verwijderen
  10. Het is je weer gelukt om met je niet favoriete stans twee hele mooie labels te maken. Mooie kleuren. En leuke plaatjes. Slim om er meteen maar twee te maken. Ik doe het tegenwoordig ook vaak… mooie foto’s van Dexter. De tijd gaat snel. Het is hier nu lekker opgefrist… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 mooie tags heb je weer gemaakt. Mooi zo met die stans. Gefeliciteerd met Dexer. Lucky ook bijna alweer 2 aan het einde van de maand. Het gaat veel te hard! Hier was het afgelopen dagen ook heel warm en gisteravond een flinke onweersbui. Nu wat beter maar alles is zo nat dat we moeite hebben met inpakken. Morgen gaan we weer door naar de volgende camping! Groetjes vanuit Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee Ans. Die ga ik zeker onthouden. De tag gebruik ik regelmatig maar die andere vind ik ook lastig om te gebruiken. Maar op deze manier maak je er iets leuks mee. Mooi die plaatjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi toeval dat je ontdekte hoe je niet favoriete stans zo mooi matcht met je favoriete stans, hihi Ik vind die label juist wel leuk om te gebruiken, grappig hè hoe smaken kunnen verschillen?! Ik vind die plaatjes geweldig!!! Haha die dexter met zijn doekie ... de labrador van mij was de hele dag met zijn speel kip aan het slepen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn super mooi geworden en past perfect op je tag.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze labels, de kleurtjes en plaatjes ook! Mooie stans is het. leuke foto's van Dexter, grappig dat hij een doekje heeft, lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zijn hele mooie labels in lieve kleuren geworden Ans. Wat een lieverd die Dexter en alweer 2 jaar! Leuk dat ze zo allemaal eigen gewoontes hebben hè? Vandaag is het hier ontzettend benauwd , echt plakweer en dat in juni.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd nog met Dexter en watn leuke labels Ans
    Gelukkig hier aardig regen en lekker opgefrist buiten .
    Fijne dag gewenst v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your tags are beautiful, lovely designs and such pretty colours.
    Thanks for playing along with our Use a Sentiment Challenge at Fab’n’ Funky
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous Ans. Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com).
    Wendy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi dat frame op het label, leuk om het effect van kleur te zien als je de kaarten naast mekaar ziet! Prachtige kaartjes!
    ik vind de foto van Dexter wel lief hoor zo!
    Fijn dat je meedoet met de challenge bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes
    Nancy GCC

    BeantwoordenVerwijderen