de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 28 augustus 2023

een hele fijne Verjaardag

 
Hallo Allemaal,

Met een schattig plaatje van Nellie Snellen, maakte ik een verjaardagskaart. Het DP van MD, Eline's Honeymoon paste er perfect bij..


Het ovale -lijstje- is van Ali..


Het randje aan de bovenkant is van Ali net als het plaatje met de lieve beertjes.
Ik maakte een toefje met 2 blaadjes (pons NS) een stukje kant en een roosje..
De strik is van roze glittertule, vastgezet met een brad.. het sentiment is van Leane..
Ik heb alles gemat met Kraft cardstock, dan werd het wat pittiger.. de vlinder is van Ali.


...de gebruikte stansen..


en voor de liefhebbers, de kerstblokken liggen weer bij de Action €1,99 per stuk!

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:



30 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart Ans !
    En een lief plaatje , de beertjes zijn
    ook schattig. Mooie combinatie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ans en zo leuk met de schattige beertjes erbij!
    Jij hebt veel papier ingeslagen.....daar zien we vast weer veel moois van terug op je blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Ans
    veel plezier met je papier

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart met mooi papier erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ans.
    Alles past weer perfect bij elkaar.
    Dankjewel voor de tip over het kerstpakket.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Claudia

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt alles weer keurig gecombineerd tot een prachtige creatie. Ik zag de kerstblokken van Action al in verschillende YouTube filmpjes, ze zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Ans en prachtige kleuren heb je hiervoor gebruikt. Het is weer om door een ringetje te halen! Hele lieve kaart. En je hebt jezelf lekker verwend, daar kun je weer 'n mooi poosje mee vooruit! 😀 Je favoriete kleurencombi zit er ook bij zag ik..
    Jij ook een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje weer Ans! Lief plaatje en mooie kleurtjes. Hier zijn de kerstbomen nog niet in de winkels. Jammer! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super card, so pretty and feminine. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart met een schattig plaatje. Mooie zachte kleuren ook gebruikt.
    Dank je voor het doorgeven dat de kerstblokken er weer liggen. Ik zal van de week ook eens gaan kijken. Was er vorige week ook al geweest, maar ik had ze nog niet zien liggen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben net geweest, maar hier hadden ze die kerstblokken nog niet. Ik had het ook nog gevraagd, denk misschien kijk ik eroverheen. Hihi. Maar ze zei, nee, die zijn er nog niet. Ik zei: ja, die zijn er al wel, want ik heb het bij iemand al gezien. Ze zei, bij ons moeten eerst de tuinartikelen weg en dan pas komen de kerstartikelen. Dus dat zal bij ons denk nog wel even duren bij ons.
      Ik blijf het maar in de gaten houden. Hihi.

      Groetjes, Astrid xXx

      Verwijderen
  12. Het is een prachtige verjaardagskaart geworden Ans. Je hebt een mooi plaatje. deze mooie stans. Het dp is ook weer geweldig erbij. Mooie afwerking. Ik heb nog heel veel kerstpapier… Dus moet me niet teveel laten verleiden… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, en alles weer super gecombineerd Ans! Jij kunt voorlopig weer vooruit met kerstkaarten maken, je hebt mooie blokken op de kop weten te tikken.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so elegant and just gorgeous! I love the "lace" on this looks just lovely. Thank you so much for joining us at My Time to Craft
    ~Tamara (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie zachte tinten op deze kaart en een mooi plaatje inde ovalen stans, prachtig kaartje! Je hebt weer lekker gescoord bij Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig felicitatiekaartje, Ans
    Je hebt mooi dp gescoord, ik blijf mijn oude voorraad eerst eens opmaken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely pastel color and intricate details! Feminine and elegant. Thank you so much for joining us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie felicitatie-kaart met een lief plaatje Ans. Inderdaad geeft het kraft wat pit aan het geheel. Mooie blokken papier, lagen die er nu al joh? Kijken of ik de lokroep kan weerstaan hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi je kaart, en die blokken die zijn mooi, wij hadden ze nog niet gespot wel andere kerstartikelen/blokken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kaart met lief plaatje. Ik denk dat ik straks maar eens ga shoppen, hihi...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A very sweet image for tour pretty feminine card, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel lief kaartje. En wat een blokken heb je weer gekocht. Ik zal binnenkort ook eens binnenlopen, hier komt het altijd wat later heb ik het idee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een toffe kaart Ans er is veel op te ontdekken en
    alles past weer perfect bij mekaar , fijne avondgroetjes
    Doegh Epie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Such a pretty card Ans. The vintage style is gorgeous and love your die cuts and images. Thanks for sharing with us at AAA Birthday challenge. Hugs, Denise, DT x x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met dit plaatje. Ook zo leuk met de kleine beertjes er nog extra bij.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for sharing your work on the AAA Birthday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card Ans. Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com). We hope to see you again soon.
    Wendy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So sweet and absolutely charming. Thanks so much for joining us this time at the Creative fingers challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is so sweet. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen