de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 18 april 2024

Fijne Feestdagen

 
Hallo Allemaal,

Heel enthousiast kocht ik een pixelstans, maar toen ik er mee aan de slag ging, wilde het niet echt lukken. Het is de bedoeling dat je de stukjes zonder raster opplakt, maar dat was niks voor mij. Dus heb ik er een dieptekaart van gemaakt, dubbelzijdig tape op de achterkant van het plaatje geplakt en een laagje cardstock en toen gestanst, dat ging prima. Ook 2 laagjes cardstock met tape er tussen gestanst en zo heb ik deze kaart in elkaar gezet..


Een cirkel van Kraft onder het plaatje en een mooie cirkel van Ali..


De rand is van Ali, de ster van Joy Crafts (denk ik), het sentiment en het plaatje zijn van Hobby Lapland, die bleven maar liggen, maar door deze stans, zien ze er een stuk leuker uit..
Afgewerkt met een gouden glitterstrik en een poinsettia met tak..



Ik maakte meteen een 2de ook met een plaatje van hetzelfde knipvel..( kaart 31+ 32).


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:



41 opmerkingen:

  1. Twee hele ,mooie kaarten Ans waarvan de bovenste mijn favoriet is!
    Dat heb je soms met een stans....lijk het toch anders te gaan dan je had verwacht....maar het ziet er prima uit hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje is het zo geworden, geslaagd !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten zijn het geworden.
    Ik heb de stans ook liggen en moet er nodig eens mee aan de slag als ik dit zo zie.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie kaarten. Zo'n stans is niks voor mij!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kerstkaarten Ans.
    Ik vind dit mooier als de blokjes kaart.
    Mooie plaatjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze dieptekaart, Ans
    Mooi plaatjes en details
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige Kerstkaarten in winterse sferen , hier lijkt het buiten ook wel winters gisteren hagelbuien Poeh .
    De diepte in je kaartjes vind ik helemaal TOP .
    Fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kei-leuke kaart Ans. Zo kan het natuurlijk ook en is de kaart ook mooi. Slim idee en dank voor de inspiratie.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze diepte kaarten zijn heel mooi geworden...
    Fijne dag en gezellig dat je er weer bent met een kerst/winterkaart
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat heb je super gedaan, het zijn prachtige kaarten geworden, en een goed idee! Het is inderdaad niet simpel om de hokjes mooi recht te krijgen met die foamtape erachter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaarten Ans, mooi opgelost. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke stansen en het winterse plaatje leuk hoe je alles met elkaar hebt verwerkt
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi opgelost zo. Ze zijn erg leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jd hebt mooie plaatjes.vooral de tweede.. soms blijft het even liggen maar niks mis met deze mooi plaatjes. Ik ben zelf niet zo weg van de techniek om alle plaatjes in kleine vierkantjes te snijden...jij hebt het op deze manier erg mooi opgelost. Zo vind ik het wel erg mooi geworden. Best een werkje om de kaarten zo te maken . Maar het resultaat is erg leuk. Soms denk je dat iets mooi is maar als je er zelf mee aan de slag gaat valt het tegen. Een fijne dag
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb geen idee wat een pixelstans is, maar ik vind jouw dieptekaartjes erg mooi. De plaatjes komen mooi tot hun recht. Het DP vind ik ook erg mooi. En zoals gewoonlijk heb je alles weer met mooie details afgewerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O maar dit is niet zo'n stans als die van Marianne want daar krijg je geen raster mee. Hij snijdt de vakjes alleen maar door, er is maar één snijdende lijn dus alles blijft tegen elkaar aan zitten en je kunt er dus geen dieptekaart mee maken. Dit is ook erg mooi , twee mooie sfeervolle kerstkaarten Ans. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig hoe je met de pixelmal een dieptekaart heb gemaakt. Ik moet het zelf nog gaan ondervinden of het me lukt met de pixelmal. Maar dan weet ik toch al dat het ook op een andere manier kan. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee prachtige kaarten met je nieuwe stans en ik lees hierboven bij Miranda dat het geen pixelstans is maar een andere stans! Wat voor stans het ook is je kaartjes zijn erg mooi geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo kan het ook en de resultaten zijn prachtig! De stans heb ik in het vierakant, de stukjes zijn best klein, zeker met de ronde denk ik. Dus slim opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaarten.
    Mooie stans en zoals altijd heel mooi afgewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A very delicate and beautifully decorated card for our project at MTTCC - Non Traditional Christmas Colors. Martina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is zoals altijd prachtig Ans.
    Heel erg bedankt voor het meedoen aan onze challenge deze week bij CRAFT Challenge en ik kijk ernaar uit om jullie weer te zien bij de volgende challenge.
    Knuffels Sheryl CRAFT DT xx
    P.S. We hebben een gesprek met het ontwerpteam en zouden het leuk vinden als je solliciteert. craftchallenge@yahoo.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je hebt weer 2 prachtige kaartjes gemaakt Ans......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn beiden mooie kaarten Ans, wel een gepuzzel denk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Twee sfeervolle kerstkaarten Ans. Dieptekaarten spreken me zo erg aan, hier vind ik het wel mooier omdat het een regelmatige verdeling is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn zo erg mooi geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely, Ans, a great scene with those dies, and definitely in an unusual color! Love it! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Both outdoor wintery scenes are wonderful, Ans!! The blue-gray matched with the amber gold/honey gold plus white is a marvelous color combination and suits both scenes! Thanks for sharing at FarmQuest Country Christmas challenges! --Becca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaarten heb je gemaakt. Vervelend dat het eerst niet lukte, maar uiteindelijk is het resultaat heel erg leuk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 2 hele mooie kaarten Ans wat een mooie plaatjes en leuke ronde pixel snijmal.xx Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A gorgeous card
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
    Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zijn toch 2 prachtige kaarten geworden Ans, ondanks een moeilijk begin, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die stans heb je wel heel goed gebruikt zo !!
    Ziet er top uit Ans !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Twee schitterende dieptekaaarten heb je gemaakt met deze mooie plaatjes en zoals altijd past alles zo mooi bij elkaar.
    Gezellig weekend Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I really love the dies you used and the non-traditional Christmas colors. The poinsettias are very pretty in the card's colors as well! So happy you joined us at Christmas Craft Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo toegepast vind ik het in ieder geval heel erg mooi. Het zijn 2 prachtige kaarten geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Da is toch een kei leuke kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative christmas Challenge
    I really like your project Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja, dat is het verschil met de stans van MD en die van Ali. Bij die van MD zit geen raster...Daar kwam ik achter toen ik de originele op de beurs zag. Je kaart is mooi. Goed idee om er dan een dieptekaart mee te maken! Dat ga ik onthouden, want bij mijn vierkante zit ook een raster ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I love these cards. Thanks for joining us at CRAFT Challenge this week. Kerry (DT)

    BeantwoordenVerwijderen