de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 29 april 2024

Liefs

 
Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik 2 kaarten zien die ik maakte voor jarige dames die op mijn lijstje staan.(Marjan en Epie). Het plaatje is van Pinterest, het DP van Maja, Little Street Café en Autumn Poem.


Het plaatje gemat op 2 kleuren cardstock ..


Het randje is van Ali, het kantje paste er perfect bij, De toef gemaakt met zijden bloemetjes en takjes van MD. Alle onderdelen weer gemat, de strik is van zachtroze tule, het hoekje van SL.

Toen ik het papier aan 't opruimen was, kwam ik dit vel tegen en dacht, hier kan ik wel een dieptekaart van maken  met mijn nieuwe stans van MD, de cirkel layout, maar dan in een kleiner formaat.


De cupcakes geknipt uit het DP, bloemetjes gemaakt met mijn favoriete stans, Liefs gebruikt zonder mat, ook hier een strik van tule en een andere rand van Ali.


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

30 opmerkingen:

  1. Het zijn beiden hele mooie kaarten Ans.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn plaatjes Ans !
    Vooral de eerste vind ik super.
    Prachtige kleuren en leuk plaatje.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie felicitatiekaarten, Ans
    De eerste heeft ook zo'n mooi plaatje!
    Een dieptekaart heb ik nog nooit gemaakt, zal het binnenkort ook eens gaan proberen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met het leuke papier en de mooie plaatjes, leuke details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hele mooie kaarten gemaakt.ze zijn beide erg mooi. Leuke afbeeldingen. Ik sta ook nog in dubio voor de kleiner cirkelstans….. jij hebt de materialen weer top top gecombineerd. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer 2 prachtige kaarten Ans, leuk plaatje en dieptekaart, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 prachtige kaarten Ans.
    Mooi in deze kleuren.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Ans. Leuk om het Maja papier voor de dieptekaart te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 mooie, romantische kaarten, Ans. Je dieptekaart is goed geslaagd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt Ans met dit prachtige papier van Maja.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 hele mooie kaarten het papier is dan ook super mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie plaatjes, leuke papiertjes. 2 prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn twee mooie kaarten en daar zullen de dames wel blij mee zijn!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee mooie kaarten heb je gemaakt. Met leuke plaatjes en mooi papier. Leuk gedaan met die bloemetjes. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 leuke kaarten heb je gemaakt Ans.
    Ja het is tegenwoordig weer wat met dat bloggen.
    De ene heeft last van dit de andere van dat het houdt maar niet op.
    Ik kon een tijdje geen reacties in mijn e-mail zien en nu ineens weer terug alles normaal, terwijl ik niks veranderde.
    Ach ja, ik troost mezelf door te zeggen dat ik gelukkig kan blijven bloggen, ik zou nogal in een zwart gat vallen moest het om de één of andere reden niet meer kunnen.
    De mankementjes moeten we er maar bij nemen zeker.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 mooie kaarten heb je gemaakt Ans.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten Ans. Lekker vrolijk van kleur.
    Heb je vandaag ook zo van het mooie weer genoten?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt Ans. Leuk om van dat papier een dieptekaart te maken. Je hebt ze afgemaakt met leuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaarten en echt heel vrouwelijk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw wat een mooie kaarten! Dat plaatje met die hoed is heel mooi en dat andere plaatje is perfect voor die layout stans. Echt dameskaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn 2 prachtige kaarten geworden.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie elegante kaartjes maakte je Ans…prachtig hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik herkende mijn kaart meteen, hij is nog mooier in het echt en jij verpakt ze ook altijd zo mooi en netjes! Ook Epie's kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee mooie felicitatie-kaarten Ans. Leuk die layout cirkel in kleiner formaat zo verwerkt als dieptekaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card! :) Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a gorgeous card. Love all the great details you have added. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I love this Victorian vintage feeling I get when I look at this. Thank you so much for sharing this with us at The Creative Crafters
    ~Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Absolutely beautiful! Your cards are always gorgeous with your layers & images! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Owner
    Sisterhood of Crafters
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Both cards are lovely, but I so love the hat on the first card. So glad you joined The Creative Crafters. Arlene, D.T

    BeantwoordenVerwijderen