Hallo Allemaal,
Wat ben ik blij dat ik nog wat kaarten heb liggen, want met deze hitte komt er niks uit mijn handen.. Eind vorige maand waren Diny en Jeanet jarig en voor hen maakte ik deze kaarten met plaatjes van Fairybells.
Ik gebruikte de wickerstans niet alleen de grote maar nu ook de kleine..
De bloemetjes gemaakt met een stans van Ali, de blaadjes van Spellbinders. Een randje aan de bovenkant, een blauwe glitterstrik van tule, het sentiment is van Temu.
..en de tweede met een ander plaatje en in een andere kleurstelling..
..de gebruikte stansen..
Deze week kreeg ik nog post uit Kroatië, ik had meegedaan aan een challenge en een prijs gewonnen.
Het is een set met stansen en nog een zakje met allerlei leuke spulletjes erbij, nogmaals dankjewel Friketa.
Dan heb ik telefonisch contact gehad met PostNL, ze gaan het onderzoeken, ze zullen mij bellen..
Ik heb verder niks meer gehoord en al 7 maanden voor niks betaald, maar wie weet.
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx
Challenges:
Creative Moments (pastels or brights) - Crafters Café challenge - The Creative Crafters - Alphabet challenge (D is for double) - Love those pretty papers (pastels) - Let's Craft and Create - Unicorn challenge (flowers) - A perfect time to craft - Girlz Creative Fun Art of Scrap -
.jpg)


.jpg)
.jpg)
Beautiful card you made, I really liked the one in blue tones. You were so lucky to be the prize winner. Thank you for participating in Let's Craft and create
BeantwoordenVerwijderenSchitterende kaart, Ans
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je voorraad hebt
Zelf knutsel ik elke dag, steeds een klein beetje hetzij tekenen kleuren of een kaart maken, in de woonkamer waar ik altijd knutsel heb ik geen last van de warmte
Fijne dag, liefs Martha
prachtige kaarten Ans en gefeliciteerd met je prijs...........gr karin
BeantwoordenVerwijderenWat heb he twee schattige kaarten gemaakt Ans met deze lieve plaatjes. De vierkante mallen zijn erg leuk. Ook om ze op deze manier te gebruiken. Wij zijn weer thuis gekomen gisteren. Heb wel zin om te freubelen.. Het is hier nu nog heerlijk met de wind.wij zaten de laarste dafen ook in temperaturen vzn 32 graden. Hier nu nog 23 graden. En ern fris windje..maar wij zitten wat op de ruimte.. Jij maar sterkte net de wsrmte en rustig aan. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenPs gefeliciteerd met je prijs
VerwijderenOh wat een prachtige kaarten in deze mooie kleuren en mallen Ans. Probeer het maar een beetje koel te houden.
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je mooie prijs! Fijne dag!
Groetjes, Eri
Mooie kaarten maakte je voor de jarigen.
BeantwoordenVerwijderenIk ben 's ochtends vaak vroeg wakker en zit dan een poosje op mijn hobbykamer.
Groetjes van Henriët
Twee mooie kaarten Ans! Die stans is zeker mooi. Ik heb wel weer zin om te knutselen als ik thuis ben maar weet niet als het zo warm is of het dan ook gaat. We zullen zien. Nu in Frankrijk heel warm en daf komt ook jullie kant op dus wees maar voorbereid. We zijn er nog jiet vanaf
BeantwoordenVerwijderenZit in de auto dit te schrijven dus gaat wel eens mis. Sterkte met de warmte en groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenHet zijn twee prachtige kaarten! Heel sierlijk door die stansen.
BeantwoordenVerwijderenEn wat een gave prijs heb je beginnen, hekemaal uit Kroatië...
Je vroeg naar het doorsturen van de post bij mijn moeder. Volgens mij is er weinig doorgestuurd omdat we de adres wijziging aan hem veel mensen een instanties hadden doorgegeven. En of er een sticker op zat: volgens mij wel, hoor.
hem= heel , een= en
BeantwoordenVerwijderenMooie kaartjes Ans voor de jarigen!!!
BeantwoordenVerwijderenIk knutsel wel iedere dag een paar uurtjes, dat geeft afleiding, ga met dit weer ook niet over straat. Gister stond er een lekker windje en zat ik heerlijk op balkon. Mijn vers gekookte soep staat al klaar voor vanavond 😃
Rustig aan maar,
xx Gerie
2 supermooie kaarten heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenMooie mallen en leuke papiertjes.
Een leuke prijs heb je gewonnen.
Groetjes,
Carla
2 hele mooie kaartjes Ans, leuke stansen gebruikt, groetjes Bea.
BeantwoordenVerwijderen