de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 22 juni 2026

Enjoy the little things

 
Hallo Allemaal,

Wat ben ik blij dat ik nog wat kaarten heb liggen, want met deze hitte komt er niks uit mijn handen.. Eind vorige maand waren Diny en Jeanet jarig en voor hen maakte ik deze kaarten met plaatjes van Fairybells.


Ik gebruikte de wickerstans niet alleen de grote maar nu ook de kleine..


Het DP is van MD Dreamy Meadow, Springtime en Autumn Leaves.
De bloemetjes gemaakt met een stans van Ali, de blaadjes van Spellbinders. Een randje aan de bovenkant, een blauwe glitterstrik van tule, het sentiment is van Temu.


..en de tweede met een ander plaatje en in een andere kleurstelling..


..de gebruikte stansen..

Deze week kreeg ik nog post uit Kroatië, ik had meegedaan aan een challenge en een prijs gewonnen.


 Het is een set met stansen en nog een zakje met allerlei leuke spulletjes erbij, nogmaals dankjewel Friketa.

Dan heb ik telefonisch contact gehad met PostNL, ze gaan het onderzoeken, ze zullen mij bellen..
Ik heb verder niks meer gehoord en al 7 maanden voor niks betaald, maar wie weet.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

22 opmerkingen:

  1. Beautiful card you made, I really liked the one in blue tones. You were so lucky to be the prize winner. Thank you for participating in Let's Craft and create

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, Ans
    Fijn dat je voorraad hebt
    Zelf knutsel ik elke dag, steeds een klein beetje hetzij tekenen kleuren of een kaart maken, in de woonkamer waar ik altijd knutsel heb ik geen last van de warmte
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten Ans en gefeliciteerd met je prijs...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb he twee schattige kaarten gemaakt Ans met deze lieve plaatjes. De vierkante mallen zijn erg leuk. Ook om ze op deze manier te gebruiken. Wij zijn weer thuis gekomen gisteren. Heb wel zin om te freubelen.. Het is hier nu nog heerlijk met de wind.wij zaten de laarste dafen ook in temperaturen vzn 32 graden. Hier nu nog 23 graden. En ern fris windje..maar wij zitten wat op de ruimte.. Jij maar sterkte net de wsrmte en rustig aan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige kaarten in deze mooie kleuren en mallen Ans. Probeer het maar een beetje koel te houden.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten maakte je voor de jarigen.
    Ik ben 's ochtends vaak vroeg wakker en zit dan een poosje op mijn hobbykamer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaarten Ans! Die stans is zeker mooi. Ik heb wel weer zin om te knutselen als ik thuis ben maar weet niet als het zo warm is of het dan ook gaat. We zullen zien. Nu in Frankrijk heel warm en daf komt ook jullie kant op dus wees maar voorbereid. We zijn er nog jiet vanaf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zit in de auto dit te schrijven dus gaat wel eens mis. Sterkte met de warmte en groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn twee prachtige kaarten! Heel sierlijk door die stansen.
    En wat een gave prijs heb je beginnen, hekemaal uit Kroatië...
    Je vroeg naar het doorsturen van de post bij mijn moeder. Volgens mij is er weinig doorgestuurd omdat we de adres wijziging aan hem veel mensen een instanties hadden doorgegeven. En of er een sticker op zat: volgens mij wel, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes Ans voor de jarigen!!!
    Ik knutsel wel iedere dag een paar uurtjes, dat geeft afleiding, ga met dit weer ook niet over straat. Gister stond er een lekker windje en zat ik heerlijk op balkon. Mijn vers gekookte soep staat al klaar voor vanavond 😃
    Rustig aan maar,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 supermooie kaarten heb je gemaakt.
    Mooie mallen en leuke papiertjes.
    Een leuke prijs heb je gewonnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 hele mooie kaartjes Ans, leuke stansen gebruikt, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaartje met de mooie stans en de leuke details
    leuke prijs heb je gewonnen
    balen toch hè met PostNl en het is al zo duur
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kaarten, Ans. Het onderste kaartje hangt hier nog te shinen aan de verjaardagslinger! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 prachtige kaarten, je hebt leuke plaatjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes met die stansen en leuke plaatjes. Veel plezier met je prijs. Ik ben benieuwd naar de reactie van PostNl.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaarten zijn weer super mooi Ans !
    Prachtige mallen heb je gebruikt.
    Leuk dat je een prijs hebt gewonnen.
    Hier valt het mee met de warmte.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee prachtige kaarten met de gave stansjes…toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige verjaardagskaarten Ans.
    Mooie plaatjes.
    Ook de mallen zijn weer prachtig.
    Helaas staat mijn kaart weer niet in de leeslijst.
    Zo jammer weer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee prachtige felicitatie-kaarten Ans, ik vind eerste het mooist. Heel liefelijk door het blauw.
    Post nl gaat op heel veel fronten de fout in, belachelijk gewoon. Hopelijk krijg je compensatie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen