de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 22 januari 2024

Happy Birthday

 
Hallo Allemaal,

Toen ik van de week bij Action was ( ik kom er nu wel heel vaak, als ik via de achterkant loop dan is het 3 minuten lopen), zag ik dat ze nieuwe papierblokken hadden. Ik heb er ééntje meegenomen daar zat een mooi, glanzend vel in waarvan ik meteen wist, die ga ik op een kaart gebruiken.

Het plaatje heb ik zelf afgedrukt en uitgeknipt, geplakt op  twee cirkels die verschoven op elkaar liggen..


Het mooie, glanzende papier heb ik op de achtergrond gebruikt, als cirkel en bij de bloem..
De rand is van Studio Light, de cirkel is een oude stans van MD, een gedeelte van gebruikt.
De grote bloem is van Spellbinders, de bladeren van Ali.
De strik is van bruine glittertule, de brad en strass steentjes zijn van CArt-Us en ook al oud.
Het sentiment is van CS.

..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

35 opmerkingen:

  1. Ans dat heb je goed gedaan om het blok te kopen het is een schitterende kaart geworden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Ans, ik denk dat ik dezelfde blok heb, had er 2 meegenomen, eentje waar soort van poëzie plaatjes inzitten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is mooi geworden, geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart heb je met je nieuwe papier blok gemaakt Ans.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige kaart met het mooie nieuwe papier Ans.
    Leuk samen gesteld
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en dat is wel heel gevaarlijk hoor Ans, dat je nu zo dicht bij de Action woont haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat fijn dat jij nog een boekenvoordeel in de buurt hebt! Bij ons in de buurt is er geen een meer

      Verwijderen
  7. Wat een mooie felicitatiekaart, Ans
    Prachtig dat dp een dat plaatje ook zo mooi!
    En wat leuk dat je zo dichtbij de Action woont, ik heb morgen op de planning staan om naar Oosterhout te gaan
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Ans. Het plaatje past goed op dit mooie papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely layering, lots of detail to grow around your card. I rarely us brown but you’ve shown how to use it fantastically. Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijft een leuk plaatje van deze dame, tof dat je deze uitgeprint hebt! Heel mooi kaartje weer Ans en veel plezier van je papierblok!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat glanzende papier geeft het geheel een chique uitstraling. Die verspringende cirkels zijn ook mooi gedaan. Het is een prachtige kaart geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een mooi kaartje. Mooi dat glanzende papier. Wat heerlijk dat je zo vlak bij de action zit. Wik moeten altijd een half uurtje rijden dus doen we niet zo vaak. Fijne dag vandaag. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie chique uitstraling geeft het zo aan de kaart, Ans.
    En wat fijn om zo dicht bij de winkels te zitten. Ik moet echt in de auto stappen om ergens te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie. En ja bij de action hebben altijd wel mooie blokken. Ik neem die ook altijd mee.
    Briljant card, very classy
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een pracht van een Ans kaart. Ik kreeg met de feestdagen een cadeaubon van Action. Daar kan ik binnenkort lekker mee gaan shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gevaarlijk hoor, de kat op het spek enzo... maar wel heel mooie kaart die je maakte met je papierblok!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan de ene kant zou ik willen dat ik zo dichtbij de Action woonde maar voor de portemonnee is het beter dat het niet zo is *lol*
    Maar je hebt een prachtig blok uitgekozen zo te zien en alles weer zo mooi bij elkaar, prachtige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje met veel leuke details, papier en mooi plaatje Ans, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart waarbij alles weer supermooi bij elkaar past! Alleen maar fijn dat je alle winkels zo dichtbij hebt. Lekker van genieten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie materialen heb je gebruikt Ans, voor je prachtige kaart! Heb zelf ook nog een blok waar alles zo gaaf op elkaar is afgestemd. Heb nog een kaart daarmee wachtende. 🙂
    Nog een fijne dag verder.
    GROET, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart in deze mooie kleuren en wat een leuk plaatje. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje met het geweldige plaatje en de leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is prachtig en heel apart
    Mooi papier heb je weer gekocht.
    Inderdaad gevaarlijk als je zo dicht bij de Action woont Ans .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Ans,
    what a very beautiful new paper pad used on this super creation.
    Love the image also.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge yet again.
    Lots of crafty love. Jenny L DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Ans. Superleuk pspier. M

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een heel mooie kaart. Dat plaatje heb ik eens op een doosje gekregen. Heel leuk. En wel verleidelijk zo'n loopje naar Action....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, this is wonderful. Love the monochromatic color choices. Thank you for joining our Cut it Up challenge.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, wat weer een prachtige kaart Ans. Mooi de bruine tinten en het 'gouden' achtergrondpapier.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Very elegant card. Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooeeh dat is verleidelijk om zo dicht bij de A te wonen. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt in warme kleuren en met een mooi plaatje Ans.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. She is a woman on a mission and looks fabulous while doing it. Your creation is wonderful! Thank you so much for participating in My Time to Craft
    ~Tamara (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Stunning card. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Geweldig toffee kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thanks for sharing your card with us at Let's Craft and Create. Cathy LC&C DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a sweet card! Thanks so much for linking up to the Double D Challenge. Best of luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen