de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 1 januari 2024

Happy New Year

 
Hallo Allemaal,

Op de eerste dag van 't Nieuwe Jaar
sta ik al met mijn wensje klaar... en dan gaat het nog verder, die woorden ben ik vergeten.

Daar moest ik aan denken toen ik deze Nieuwjaarskaart maakte, vroeger op de lagere school, leerden wij een Nieuwjaarswensje en dat werd dan opgezegd voor je ouders/opa en oma op Nieuwjaarsdag.. 
Het zat in een mooie omslag en je moest het zelf héél netjes schrijven...memories..


Het feestelijke plaatje is van Pinterest, de randjes zijn in goud en zwart.


De rand is van Memory Box, de sterrenstekers en het hartje van MD. Dat andere figuurtje is ook van MD, het lijkt wel een beetje op vuurwerk.
De strik is van zwarte glittertule vastgezet met een gouden brad. Een paar kleine sterretjes voor de afwerking.


...........de gebruikte stansen...

Wens iedereen een gelukkig Nieuwjaar, met veel gezondheid en geluk.
Groetjes Ansx

Challenges:

22 opmerkingen:

  1. Een mooi gedichtje Ans !
    De beste wensen voor 2024.
    Je kaart is erg mooi , en wat
    prachtige rand boven aan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook de beste wensen en veel gezondheid en geluk! Je kaart us prachtig. Mooi die stansjes met inderdaad net vuurwerk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de beste wensen voor 2024!
    Wat een mooie nieuwjaarskaart heb je gemaakt. Een heel feestelijk geheel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook de beste wensen voor 2024 . Gezond blijven. Lekker genieten van je nieuwe appartement. Je kaart is weer een topper. Zo mooi samengesteld. Chique! Prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou de beste wensen Ans.
    Je hebt weer een prachtige nieuwjaarskaart gemaakt.
    Leuk randbordermal bovenaan .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn allerbeste wensen voor een mooi en cretief jaar Ans! Die wensen worden hier nog steeds gedaan, kleindochter Annea heeft ons vanmorgen haar Nieuwjaarsbrief ook voorgelezen!
    Je hebt een prachtige en feestelijke Nieuwjaarskaart gemaakt, meet veel prachtige details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste wensen, je kaart is top !!!
    Leuk was dat die Nieuwjaarswensen op school. Wij moesten de afbeelding op de voorkant ook heel mooi inkleuren.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Ans
    Dit wens ik jullie ook toe!
    Je kaart is een feestje zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kaart Ans en De Beste Wensen......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart Top
    Happy New Year !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Ans. Ik wens jou ook een gezond en gelukkig nieuwjaar toe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the black and gold - stunning! Thanks for sharing with us at MTTCC :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah.... volgens mij doen ze dat in België nog steeds, die nieuwjaarswens op de scholen...
    Je kaart is heel mooi met die prachtige rand! Sjieke kleuren zo met dat zwart.
    Voor jou en Ed ook een mooi nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Ans. De allerbeste wensen voor jullie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan mij niets herinneren van een nieuwjaars gedichtje, denk niet dat dit bij ons werd gedaan en ik kan het niet meer navragen. Een echte nieuwjaarskaart heb je gemaakt Ans en voor jullie ook een fantastisch nieuwjaar op de nieuwe woonplek!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ja ik herinner me dat nog heel goed ieder nieuwjaar een nieuwjaars brief voor lezen hihi. Wat een prachtige kaart Ans! De beste wensen voor jou ook in het nieuwe jaar. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar Ans. Beetje late reactie maar ik had even scherm pauze. Je laat een mooie, feestelijke Nieuwjaarskaart in een chique jasje zien. Heel mooi alles op elkaar afgestemd.
    Gaaf plaatje ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great job, love the details and the dies you used, thanks for playing our challenge at Krafty Chicks Challenge. Have a great day!

    Leanne DT Member/KCC
    Krafty Chicks Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz makes Guyz Cards Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ...and thanks so much for participating in our CUT IT UP challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning. Thank you for joining our Cut it Up Anything Goes Challenge.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    BeantwoordenVerwijderen