de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zondag 29 september 2024

Heerlijk Herfst

 
Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik mijn GD kaart zien, die ik mocht maken voor KIC met het thema Dieren op je kaart, dat is een leuke challenge en ik vond een mooi plaatje op FB, bij Free Printable Clipart, daar mee maakte ik deze kaart in herfst kleuren.

Het schattige plaatje gemat op 2 kleuren cardstock..


Het DP komt uit een paperpad van MD, Welcome Fall, het achtergrond papier uit de laatste kerst paperpad ook van MD, Christmas at Home...
Alle onderdelen weer gemat met oranje en/of wit cardstock. De rand en de hartjes cirkel zijn van Ali.
Ook de pompoenen zijn van Ali, het sentiment is van MD (CS1051). De strik is van bruine glittertule vastgezet met een brad.


... en de gebruikte stansen..

Ik mocht nog vaker GD zijn, dus a.s. dinsdag én donderdag zien jullie nog 2 GD kaarten.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart maakte je als gastdesigner. En een dier op je kaart is voor jou geen probleem. Die zien we heel vaak op jouw kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ans. Leuk dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ans....en wat heb je een leuk plaatje gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi herfstkaartje met de leuke details en het schattige poezenplaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige afbeelding en kaart, maar lees wel even onze regels/auteursrecht met betrekking tot het gebruik van afbeeldingen van internet. Deze zijn niet toegestaan ​​bij Allsorts.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen