de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 2 september 2024

Sunshine

 
Hallo Allemaal,

Het blijft zonnig en (voor mij) veel te warm, maar een maritieme kaart maken, daar had ik wel zin in. Ik vond een leuk plaatje op een ouder knipvel van MD EWK 1259 en DP uit blokjes van Maja Design, MD Nautical en een rood stipje van CS.

Achter het plaatje een blauw ovaal van cardstock en een ovale stans van Ali.



De schelpjesrand is van Ali, ik heb alle onderdelen weer gemat met wit, donkerblauw en/of rood. Het sentiment is van Ali. De die-cuts komen uit hetzelfde knipvel als het plaatje en ook van SL, Summer at te beach. De witte bloemetjes zijn van Hobbycraft.


...de gebruikte stansen.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

34 opmerkingen:

  1. Het is een mooie maritiem kaart Ans.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very peaceful Ocean scene, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge and adding a sentiment.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje Ans, een verkoelend kaartje haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect card. I love Oceane scene. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige maritieme kaart met dit mooie plaatje gecombineerd met dit mooie papier. Wij zitten veel op de fiets met dit weer lekker buiten. Hier staat de parasol lekker op het terras… gelukkig hebben wij geen last van de warmte. Wij houden ervan. Jij maar rustig aan… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie maritieme kaart, Ans
    Ja het zomertje gaat nog even door, ik doe veel in de vroege ochtend en de rest veel binnen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi maritiem kaartje. En deze kleuren vind ik prachtig bij elkaar. Heel mooi gemaakt. Hier in Frankrijk momenteel 21 graden en bewolkt. Maar dat vind ik prima. Goed uit te houden zo. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje met het leuke tafereeltje erop en de leuke details erbij
    van mij mag het ook minder hoor ik kan er ook slecht tegen nu zit ik een kaartje te maken met de ventilator op gepaste afstand zodat er niks wegwaait gaat prima
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi met een leuk plaatje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooie maritieme kaart heb je gemaakt met het mooie papier en de die cuts. Voor mij is het ook wat te warm, maar het is al beter dan gisteren. Vorige week in het hoge noorden was het qua temperatuur aangenaam.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi plaatje en wat een gave kaart ermee, jouw extra toevoegingen passen er perfect bij! Ja, mij zie je niet buiten vaak met zulk weer, kan er net als jij niet goed tegen. Dus fan aan en zo lang het kan hobbyen in mijn kamertje. Hier koelt het al wat af, de zon is weg en er staat wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige maritieme kaart Ans,met dat mooie plaatje.
    Gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige kaart maakte je.
    ik hoop dat het gauw wat afkoelt, t'is mij te warm.
    groetjes Alma.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Ans, such a stunner - reminds me SO MUCH of my last trip to Nova Scotia - This is SO Peggy's Cove! Love it! Thanks so much for playing at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie zomerse kaart op deze warme dag. Lekker ommetje freubelen met de ventilator aan, dan is het goed te doen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great card - everyone loves the sea and this is a wonderful scene. Great design. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie maritieme kaart in frisse kleuren en met leuke details Ans. Voor mij mag het nu ook wel klaar zijn met de warmte. Een graad of 20 is nu genoeg, ik wordt er zo lamlendig van. Hier wordt ook niet veel geknutseld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a gorgeous card in those fabulous nautical colours!
    Thank you for joining us at Creative Inspirations! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat past alles weer mooi bij elkaar!!! Heel leuk kaartje Ans... Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is super mooi Ans!
    Ik kan ook niet tegen de warmte.
    Heb dan geen energie helaas.
    Van mij mag het kouder worden.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaart. Voor mij is het ook te warm nu.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a great place that would be to go relax! It's a beautiful card! Thank you for joining us this week at
    Crafty Gals Corner Challenges .
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Blessings! Jeanie Ellis, DT, Crafty Gals Corner
    www.craftygalscornerchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Het maritieme thema is perfect op de warme dagen.
    Hopelijk hebben we de meeste warmte nu achter ons en gaan we een mooi najaar tegemoet.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card Ans. Thank you for joining in and sharing your creation with us over at <a href=" The Creative Crafters (creativecrafterschallenge.blogspot.com)</a>.
    ~ Wendy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. The polka dot paper works brilliantly with the maritime theme as does the lovely bright red. Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love your summer themed card, great design.

    Thank you for joining us at Cut it Up for our Anything Goes challenge.

    Treva

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely card, so much detail. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful creation love the card design and image thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Amazing card. I love it Thanks for joining us at Girlz Creative Fun Art of Scrap
    Wat een geweldige creatie!!! Zo leuk. Tof dat je meedoet bij Girlz Creative Fun Art of Scrap
    Crea lieve groetjes Claudia

    Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi, A stunning card, I love how you used red, so striking. a wonderful design with additional ephemera to add to the interest. So happy you shared with us at MMM. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen