de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 23 september 2024

Liefs

 
Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik 2 kaarten gemaakt met de log cabin layout stans van Marianne Design, de plaatjes kocht ik op FB  bij Tijd voor Hobby. Het DP is van MD, Autmn Whispers.


De plaatjes zijn 7x7 cm en je koopt ze per 8 stuks volgens mij..


Het randje aan de bovenkant is van Ali, net als de bloemetjes, de blaadjes zijn van Temu.
Liefs is gemaakt met een stans van Nellie Snellen. De strik is van witte glittertule, het strookje is van Joy Crafts, de vlinders zijn gemaakt met een oud ponsje (Make me).

..en de tweede..


Deze kaarten zijn wat kleiner als de kaarten die ik meestal maak, maar leuk om bij iemand in de bus te doen..ze kunnen maar klaar liggen.


en  de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx.

Challenges:

6 opmerkingen:

  1. Het zijn mooie en hele lieve kaarten Ans.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de schattige plaatjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart in deze stans. Lief plaatje en de kleine bloemetjes zijn er schattig op. Dit papier past perfect bij dit plaatje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Ans en wat een leuke bloementjes en plaatjes!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Ans, ik weet echt niet hoeveelheid jaren dat ik je volg.
    Maar je kaarten blijven TOPPERTJES!!!!! ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐ŸปMVG GINA BELGIร‹

    BeantwoordenVerwijderen