Hallo Allemaal,
Vandaag heb ik een kerstkaart met een heerlijk winters plaatje, het schaap heeft een jas, das, muts en laarsjes aan.. Hier is het nu bloedheet, gelukkig wordt het eind van de week koeler..
Het DP is van MD Christmas at Home (groen) en de rode papiertjes komen uit een blok van CS.
Het plaatje gemat met rood en wit cardstock.
Eigenlijk wilde ik een kaart maken met de stans van SL 116, dat werd hem niet, ik heb wel 2 stukken op deze kaart gebruikt. Het sterrenrandje is van Ali, het sentiment komt uit een kerstblok van CS, de poinsettia in verschillende kleuren.
De strik van witte glittertule, met een rode strik en rode belletjes. (kaart 33).
De gebruikte stansen.
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx
Challenges:
52 Weeks to Christmas - Crafty Animals - Peace on Earth Christmas - ABC Christmas ( L is for let it snow) - Creative Inspirations (Christmas in June) - A perfect time to craft - The Outlawz Christmas challenge - The Holly & Ivy Christmas challenge - Creative Fingers challenge - Farm Quest Country Christmas challenge - Christmas Kickstart Snow Day - The 12 Months of Christmas challenge - C.R.A.F.T challenge (Christmas) -
.jpg)

.jpg)
Geweldig Ans, prachtig hoe alles bij elkaar past. Haha...het zal je maar gebeuren, kuikentjes i.p.v. eieren, sta je raar te kijken. Groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenEen gezellige kerstkaart Ans !
BeantwoordenVerwijderenMooie combinatie en leuk plaatje .
Grappig de kuikentjes 🤭
Vreselijk deze warmte !!
Groetjes Jannie
wat een super mooie kaart weer Ans............. nee zou ik ook niet meer halen die eieren hahahahaha..............gr karin
BeantwoordenVerwijderenwat een moi kaartje met het schattige plaatje, wat issie leuk mooie details heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderenveel plezier met je kuikentjes hahaha
groetjes Ellen
Ja hoor, nu staat je kaart erop Ans, en wat is het weer een pareltje! Een heel leuk plaatje, en prachtig van kleur!
BeantwoordenVerwijderenHaha, mijn man gaat zo ook altijd eieren halen, maar dit heeft hij nog niet mee gemaakt😉🤣Fijne dag!
Groetjes, Eri
Een prachtige kaart Ans en het plaatje is weer heel mooi. Hahaha, grappig die kuikentjes!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Gave kaart Ans en wat is dat schaap mooi aangekleed!
BeantwoordenVerwijderenAl die kuikens in de fietstas....hilarisch!
Prachtige winterse kaart, krijg het gelijk minder warm van. Haha leuk je plaatje!
BeantwoordenVerwijderen