de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 25 juni 2026

Merry Christmas

 
Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaart met een heerlijk winters plaatje, het schaap heeft een jas, das, muts en laarsjes aan.. Hier is het nu bloedheet, gelukkig wordt het eind van de week koeler..
Het DP is van MD Christmas at Home (groen) en de rode papiertjes komen uit een blok van CS.


Het plaatje gemat met rood en wit cardstock.


Eigenlijk wilde ik een kaart maken met de stans van SL 116, dat werd hem niet, ik heb wel 2 stukken op deze kaart gebruikt. Het sterrenrandje is van Ali, het sentiment komt uit een kerstblok van CS, de poinsettia in verschillende kleuren.
De strik van witte glittertule, met een rode strik en rode belletjes. (kaart 33).


 De gebruikte stansen.

                                                        en nog even lachen ...
                                                              
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

27 opmerkingen:

  1. Geweldig Ans, prachtig hoe alles bij elkaar past. Haha...het zal je maar gebeuren, kuikentjes i.p.v. eieren, sta je raar te kijken. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige kerstkaart Ans !
    Mooie combinatie en leuk plaatje .
    Grappig de kuikentjes 🤭
    Vreselijk deze warmte !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie kaart weer Ans............. nee zou ik ook niet meer halen die eieren hahahahaha..............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een moi kaartje met het schattige plaatje, wat issie leuk mooie details heb je gebruikt
    veel plezier met je kuikentjes hahaha
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, nu staat je kaart erop Ans, en wat is het weer een pareltje! Een heel leuk plaatje, en prachtig van kleur!
    Haha, mijn man gaat zo ook altijd eieren halen, maar dit heeft hij nog niet mee gemaakt😉🤣Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Ans en het plaatje is weer heel mooi. Hahaha, grappig die kuikentjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart Ans en wat is dat schaap mooi aangekleed!
    Al die kuikens in de fietstas....hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winterse kaart, krijg het gelijk minder warm van. Haha leuk je plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie winterse kerstkaart in frisse traditionele kerstkleuren en een schattig plaatje. Lachen die kuikens, het zal je maar gebeuren hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart, heerlijk dat warm aangeklede schaap...
    whaaa...flinke uitbreiding gekregen.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kerstkaart met de leuke plaatje Ans.
    Mijn kaartje van gisteren is pas laat in de avond online gekomen.
    Dus vandaag maar geen geplaatst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie kaart met dit prachtige plaatje. Leuk zoals je destans hebt gebruikt. En weer mooi dp erbij. Heb zeker even gelachen … leuk grapje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wwooops wat n warm aangekleed schaapje in winterse sferen , superleuk gedaan Tja met dit weer fietstas vol kuikens haha ;) Gezellig toch .
    Groetjes Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Ans
    Leuk dat schaapje
    En hahaha een tas met kuikentjes ipv eitjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje met dat leuk schaapje, die zal het nu wel extra warm hebben
    Je plaatje met fiets en kuikentjes is ook grappig
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi kaartje met dit mooie winterse plaatje. We moeten er nog even doorheen. Met de caravan is dit ook niet te doen. Gelukkig vandaag terug naar huis, maar ja ook daar is het heet! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart met dat grappige schaap.
    Dat plaatje met de kuikens zag ik vanochtend op FB voorbij komen. Blij dat ik morgen geen eieren hoef te kopen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach wat een lieverd dat mooi aangekleed schaap.
    Die zal het niet snel te koud hebben.
    Een hele mooie kaart hiermee gemaakt.
    Haha en ik klikte je foto nog eens aan, omdat ik niet goed kon zien wat er was gebeurd met je eieren. En toen zag ik de grap met de kuikentjes.
    Heel leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, geweldig dat plaatje! Heb je die van internet? Je hebt het ook zo mooi gecombineerd met het papier en de stansen en strik, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. How cute and fun this image is!!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane
    {Nellies Nest}
    Peace On Earth Co-Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, Ans! Wat een grappig schaap! En alles weer zo prachtig gecombineerd.
    Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie kaart! En ik denk dat het echt superkoud was, als een schaap nog een dikke jas of trui aan moet!
    Ja dat plaatje kreeg ik via de app, lachen!!! Maar dat hete weer is niet meer om te lachen...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi plaatje verwerkt op een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahaha, ja zag dat meer voorbijkomen die fietstas.
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt en een superleuke afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous card. Love your combo of papers that echo the sheep's coat xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooi in de traditionele kleuren !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen