Hallo Allemaal,
Vandaag heb ik een kerstkaart met een heerlijk winters plaatje, het schaap heeft een jas, das, muts en laarsjes aan.. Hier is het nu bloedheet, gelukkig wordt het eind van de week koeler..
Het DP is van MD Christmas at Home (groen) en de rode papiertjes komen uit een blok van CS.
Het plaatje gemat met rood en wit cardstock.
Eigenlijk wilde ik een kaart maken met de stans van SL 116, dat werd hem niet, ik heb wel 2 stukken op deze kaart gebruikt. Het sterrenrandje is van Ali, het sentiment komt uit een kerstblok van CS, de poinsettia in verschillende kleuren.
De strik van witte glittertule, met een rode strik en rode belletjes. (kaart 33).
De gebruikte stansen.
Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx
Challenges:
52 Weeks to Christmas - Crafty Animals - Peace on Earth Christmas - ABC Christmas ( L is for let it snow) - Creative Inspirations (Christmas in June) - A perfect time to craft - The Outlawz Christmas challenge - The Holly & Ivy Christmas challenge - Creative Fingers challenge - Farm Quest Country Christmas challenge - Christmas Kickstart Snow Day - The 12 Months of Christmas challenge - C.R.A.F.T challenge (Christmas) -
.jpg)

.jpg)
Geweldig Ans, prachtig hoe alles bij elkaar past. Haha...het zal je maar gebeuren, kuikentjes i.p.v. eieren, sta je raar te kijken. Groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenEen gezellige kerstkaart Ans !
BeantwoordenVerwijderenMooie combinatie en leuk plaatje .
Grappig de kuikentjes 🤭
Vreselijk deze warmte !!
Groetjes Jannie
wat een super mooie kaart weer Ans............. nee zou ik ook niet meer halen die eieren hahahahaha..............gr karin
BeantwoordenVerwijderenwat een moi kaartje met het schattige plaatje, wat issie leuk mooie details heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderenveel plezier met je kuikentjes hahaha
groetjes Ellen
Ja hoor, nu staat je kaart erop Ans, en wat is het weer een pareltje! Een heel leuk plaatje, en prachtig van kleur!
BeantwoordenVerwijderenHaha, mijn man gaat zo ook altijd eieren halen, maar dit heeft hij nog niet mee gemaakt😉🤣Fijne dag!
Groetjes, Eri
Een prachtige kaart Ans en het plaatje is weer heel mooi. Hahaha, grappig die kuikentjes!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Gave kaart Ans en wat is dat schaap mooi aangekleed!
BeantwoordenVerwijderenAl die kuikens in de fietstas....hilarisch!
Prachtige winterse kaart, krijg het gelijk minder warm van. Haha leuk je plaatje!
BeantwoordenVerwijderenEen mooie winterse kerstkaart in frisse traditionele kerstkleuren en een schattig plaatje. Lachen die kuikens, het zal je maar gebeuren hihi.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een super leuke kaart, heerlijk dat warm aangeklede schaap...
BeantwoordenVerwijderenwhaaa...flinke uitbreiding gekregen.
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Super leuke kerstkaart met de leuke plaatje Ans.
BeantwoordenVerwijderenMijn kaartje van gisteren is pas laat in de avond online gekomen.
Dus vandaag maar geen geplaatst.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat heb je een mooie kaart met dit prachtige plaatje. Leuk zoals je destans hebt gebruikt. En weer mooi dp erbij. Heb zeker even gelachen … leuk grapje. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWwooops wat n warm aangekleed schaapje in winterse sferen , superleuk gedaan Tja met dit weer fietstas vol kuikens haha ;) Gezellig toch .
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Epie xx
Mooie kerstkaart Ans
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat schaapje
En hahaha een tas met kuikentjes ipv eitjes!
Liefs Martha
Wat een mooi kaartje met dat leuk schaapje, die zal het nu wel extra warm hebben
BeantwoordenVerwijderenJe plaatje met fiets en kuikentjes is ook grappig
Groetjes Rina
Een mooi kaartje met dit mooie winterse plaatje. We moeten er nog even doorheen. Met de caravan is dit ook niet te doen. Gelukkig vandaag terug naar huis, maar ja ook daar is het heet! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart met dat grappige schaap.
BeantwoordenVerwijderenDat plaatje met de kuikens zag ik vanochtend op FB voorbij komen. Blij dat ik morgen geen eieren hoef te kopen.
Groetjes van Henriët
Ach wat een lieverd dat mooi aangekleed schaap.
BeantwoordenVerwijderenDie zal het niet snel te koud hebben.
Een hele mooie kaart hiermee gemaakt.
Haha en ik klikte je foto nog eens aan, omdat ik niet goed kon zien wat er was gebeurd met je eieren. En toen zag ik de grap met de kuikentjes.
Heel leuk.
Groetjes,
Carla
Oh, geweldig dat plaatje! Heb je die van internet? Je hebt het ook zo mooi gecombineerd met het papier en de stansen en strik, super!
BeantwoordenVerwijderenGevonden!
VerwijderenHow cute and fun this image is!!
BeantwoordenVerwijderenThank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane
{Nellies Nest}
Peace On Earth Co-Owner
Mooie kaart, Ans! Wat een grappig schaap! En alles weer zo prachtig gecombineerd.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Heel mooie kaart! En ik denk dat het echt superkoud was, als een schaap nog een dikke jas of trui aan moet!
BeantwoordenVerwijderenJa dat plaatje kreeg ik via de app, lachen!!! Maar dat hete weer is niet meer om te lachen...
Mooi plaatje verwerkt op een prachtige kaart.
BeantwoordenVerwijderenHahaha, ja zag dat meer voorbijkomen die fietstas.
BeantwoordenVerwijderenJe hebt een hele mooie kaart gemaakt en een superleuke afbeelding.
Fabulous card. Love your combo of papers that echo the sheep's coat xxx
BeantwoordenVerwijderenSuper mooi in de traditionele kleuren !!!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT 52 WTC