de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 7 oktober 2024

Dubbel Geluk...

 
Hallo Allemaal,

Sem en Luca zijn geboren en voor de trotse Oma maakte ik natuurlijk een kaart. Het plaatje met de voetjes vond ik op IG, het bijpassende DP(met voetjes) is van Moda Scrap (Little Miracle)..


Ik gebruikte de log cabin layout stans van MD.


De vlaggenlijn met ingelegde lettertjes is van Ali, de strik is van witte glittertule, vastgezet met een touwtje en bronzen belletjes. De Oma tekst is van MD, het bloemetje van Spellbinders.


Ook Ank werd Oma van kleindochter Nadine en voor haar maakte ik deze kaart..


Lekker zoet in het roze met papiertjes van MD, de tekst Voor Oma is van Card Deco, ook hier een strikje van tule met zilveren belletjes..


..en de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten en wat een schattige plaatjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaarten Ans.
    Mooie plaatjes en design papier.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen