de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 21 oktober 2024

Happy Birthday

 
Hallo Allemaal,

Gisteren was Dinie jarig en voor haar maakte ik deze kaart. Het plaatje is van Daantje, het papier is een combinatie uit verschillende blokken van CS en Craft O'Clock.


Het plaatje gemat op 2 kleuren cardstock..


De rand aan de bovenkant is van Ali, net als de cirkel op de achtergrond en het labeltje.
Ik maakte een boeket bloemen met stansen van Spellbinders/Temu. De strik is van zachtroze glittertule, het sentiment is van Temu, het vlindertje is gemaakt met een ponsje.
Ik hoop dat Dinie de kaart op tijd ontvangen heeft, ze woont in Hoogeveen.



..de gebruikte stansen, ik zie nu dat de cirkel er niet bij staat..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx.

Challenges:

6 opmerkingen:

  1. mooie kaart is het zo geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige verjaardagskaart Ans.
    Mooie kleuren.
    Alles past weer perfect bij elkaar
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje weer Ans
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke verjaardagskaart, mooie kleuren samen met het plaatje. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooie kaart zal door Dinie zeker gewaardeerd worden. Heel knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart in leuke kleuren, en wat heb je er een mooi boeket bij gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen