de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 28 oktober 2024

Happy Birthday en... Lore

 
Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een herfstkaart gemaakt met een plaatje van Fairybells (Jalekro) het bruine DP is van MD en ik heb ook een strookje gebruikt van het DP van Jalekro. Ik vind de plaatjes echt prachtig maar van het DP vind ik de motieven echt veel te groot. Gelukkig komen er nu ook blokjes van 15x15cm..


Ik heb een stans van Ali gebruikt en dit is een dubbele kaart geworden, de snijrand over de vouw laten vallen en dan krijg je een dubbele kaart...


Het randje is van Joy Crafts, de bladeren heb ik gestanst uit DP, de strik is van oranje glittertule, het sentiment is van Temu. De dubbele vlinder van Ali..


..en de gebruikte stansen..

Dan laat ik ook meteen de kaart voor Lore zien, ik las bij Ank dat ze met hoge koorts en veel pijn in het ziekenhuis ligt, ik vind het zo erg voor haar..


Ik maakte een wiebelkaart, de foto is platliggend gemaakt, dan zie je het beter. Ik kocht leuke stansjes bij Temu, al was het wel een dingetje om de panda's in elkaar te zetten. Maar het is gelukt, ik heb zelfs de oogjes! ingelegd. Het DP is van CS, de cirkels van Crealies, de zwarte van Ali.


.. de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

17 opmerkingen:

  1. Schitterende herfstkaart en de kaart voor Lore is geweldig!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ans, wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt. De kleuren zijn zo mooi! En het plaatje is schattig. Handig om zo een aparte vorm te krijgen.
    En voor Lore heb je een heel leuke kaart gemaakt. Knap die ingelegde oogjes. Dat is echt een gepriegel. Ja, wat een ontzettend naar bericht over haar en wat een zorgen voor de ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 schitterend mooie kaarten, de herfstkaart is prachtig, mooie herfstkleuren en een lief plaatje, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een prachtige herfstkaart in prachtige warme kleuren op die mooie basismal. De schommelkaart voor Lore is super met die geinige panda's. Hier ligt er ook een klaar om naar het postkantoor te brengen. Dit is het enige wat we voor haar kunnen doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herfstkaart Ans .
    Mooie kleuren.
    Ook de kaart voor Lore is kei leuk.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart en de kaart voor Lore is heel leuk.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de mooie herfstkleurtjes en mooie plaatje, leuke mal heb je gebruikt
    ook je kaart voor Lore is mooi geworden ik hoop dat ze er wat van opknapt het is allemaal zo triest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige herfstkaart en je kaartje voor Lore is ook erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is super mooi Ans !!
    Mooie mal en prachtige combinatie.
    En weer zo, n lief plaatje .
    De kaart voor Lore is ook mooi.
    Wat erg dat zij zo ziek is.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige herfstkaart, die kleuren zijn mooi en warm en de kaart voor Lore is hartstikke leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pracht van een kaart. En die voor Lore is super leuk geworden, zal ze zeker fijn vinden om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt. Schattig plaatje ook van de 1e kaart. Toevallig had ik deze mal ook pas besteld en binnen gekregen. Duurde wel even voordat die binnen was, maar is wel erg mooi. Ik heb er vorige week toevallig ook een kaart mee gemaakt. Je 2e kaart is ook prachtig met de panda beren, maar lijkt me inderdaad een gepuzzel om het in elkaar te zetten.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie kaartjes laat je zien. Het herfstkaartje is mooi van model en van kleur. Mooi gedaan en je kaartje voor Lore ook een schatje. Hopelijk krijgt ze hier goede energie van. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee schitterende kaartjes , allebei even leuk Ans ......
    Fijne maandag en nieuwe week gewenst !!
    Doegh Epie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie herfstkaart Ans en die motieven van het dessin-papier zijn inderdaad groot. Je hebt alles weer mooi gecombineerd. De wiebelkaart met panda's voor Lore is heel gaaf maar zal zeker een gepriegel geweest zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een hele mooie herfstkaart met dit mooie plaatje gemaakt. De kleuren zijn erg mooi. Leuk model.,de kaart voor Lore is ook erg mooi. Dit vind ze vast erg mooi . Het is best erg voor haar en de familie… .Dan is een kaartje altijd fijn om te sturen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkaart met een mooi plaatje en een leuke vorm stans. Ik heb dezelfde, maar dan van Creative CraftLab. Je wiebelkaart voor Lore is mooi geworden. Maar ik zie dat het veel gepriegel geweest moet zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen