de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 3 oktober 2024

Op pad

 
Hallo Allemaal,

Vandaag géén kerstkaart maar ik laat mijn GD kaart zien, die ik mocht maken voor de C.R.A.F.T challenge en het thema is Grandparents, dat vond ik een lastige tot dat ik dit plaatje tegenkwam met een Opa die aan de wandel is met zijn kleinzoon..


Ik gebruikte ook voor deze kaart papier in herfstkleuren uit 2 blokjes van MD, De Natuur in en Welcome Fall.. 


Het plaatje gemat op groen en wit cardstock, het leuke randje aan de bovenkant is van Joy Crafts..
De vlinder en de picknickmand knipte ik uit een blokje van Ali, het sentiment zat in het MD blokje.
De paddenstoelen en de grasjes zijn van Ali, de eikel knipte ik uit DP.


..de gebruikte stansen..

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx

Challenges:

9 opmerkingen:

  1. Deze is mooi geworden, geslaagde herfstkaart zo
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi en lief kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart voor n grootouder heb je gemaakt Ans , goed idee ga m ook es maken voor mijn zwager....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaart Ans.
    Je project is goed geslaagd met dit leuke plaatje.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dit kaartje Ans
    Met zo'n lief plaatje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, geweldige kaart! Super zoals je de verschillende papierblokjes met elkaar hebt gecombineerd bij het schattige plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi plaatje voor die challenge. Het is een pracht van een kaart geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is inderdaad een moeilijke opdracht maar het is je heel goed gelukt. Een leuk plaatje en mooie herfstkleurtjes erbij. Heel mooi geworden. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen