de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 17 oktober 2024

Merry Christmas

 
Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt met papier van Maja Design, Christmas Wonderland, ook het plaatje hoort bij dit DP. Ik heb nog zoveel, dat krijg ik nooit meer op.


Het plaatje had al een mooi blauw lijstje, daar heb ik nog een extra matlaag achter gedaan.


De sterrenrand is van Joy Crafts, de cirkels zijn van Ali (met leuke stikrandjes) en van Crealies..
De tekststrook overdwars hoort ook bij het DP. De pakjes zijn van Ali, het hartje is een die-cut, het hoekje is van SL. De strik is van zachtblauwe glittertule, met zilveren strik en bellen. (kaart 62).


.. de gebruikte stansen..

Ik kreeg gisteren een email dat de Kerstzegels bij Postzegels met korting weer te bestellen zijn, ik heb er 80 nodig, vorig jaar was dat nog €71,00 en dit jaar €78,80.. wat een geld kost dat... en dan zijn nog ze €0,08 goedkoper als de kerstzegels die jij bij de post koopt.

Wens iedereen een fijne dag, groetjes Ansx.

Challenges:

10 opmerkingen:

  1. Schattig plaatje en een heel mooi kaartje!
    En wow wat heb jij veel postzegels nodig!!
    Hopelijk krijg je zelf ook zoveel kaarten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstkaartje Ans, mooie zachte kleurtjes en alles weer zo mooi op elkaar afgestemd, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart met het leuke plaatje Ans.
    Mooi papier erbij gekozen.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met dit papier en leuke plaatje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met dit prachtige papier van Maja. Het is een plaatje om te zien!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Zo'n leuk plaatje en weer alles zo mooi op elkaar afgestemd.
    Goed idee van de postzegels, ik ga eens kijken bij ze.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer super mooi Ans !
    Mooie combinatie en lief plaatje .
    Leuk de pakjes erbij !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een schattig kaartje Ans. Ik heb ook nog zoveel van die Maja blokjes, krijg ze ook nooit op. Moet ze toch weer eens pakken.
    Bedankt voor je tip over de postzegels! Ik heb nog geen mailtje gehad
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart, Ans
    Dat konijntje vind ik zo schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen