de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

vrijdag 20 september 2013

...een Mooie Dag...


Goedemorgen Allemaal,

Vandaag een kaart voor Miranda, die gisteren jarig was..Ik hoop dat ze het een mooie kaart vond en dat de kaart op tijd is aangekomen, dat mag ook wel met de huidige posttarieven en..1 januari weer 4 cent er bij..
Ik heb een Go Kreate mal gebruikt, vaak liet ik die maar liggen, want een enkele kaart vind ik niet zo mooi en als je de kaart dubbel wilt, dan mis je aan een kant een stuk kaart...tot.. ik bij Jolanda op haar Blog kwam en een tutorial zag, hoe het ook anders kon, nooit aan gedacht..zo kan het dus ook..
Weer een plaatje van internet en afgedrukt op stempellinnen en gemat op een Spellbinders mal..

De basiskaart is van Kraft cardstock en DP van Glitz en Maja, de randjes gestikt en bewerkt met Gesso..
Aan de zijkant de hartjes doily van La-La land , de tag is van Magnolia, tekst van MD, met een stukje gaas.
Aan de tag een strik, stukje bakers twine en een charm (met gesso wat matter gemaakt, net als het hoekje, rechtsboven, dat is toch echt wel toverspul dat Gesso, ik gebruik het graag..
Verder nog een stukje kant, bloem gemaakt, kleine bloemetjes aan de rechter kant..roosje en kraaltjes..


Met een houten hartje van Xenos en wat kralen een pin gemaakt, nog een vlinder, wat plakparels en zo was mijn kaartje weer klaar..ook nog wat Fran-tage gebruikt op de houten figuurtjes en op het plaatje..
Ik doe mee aan de volgende challenges:
Ge-We Hobby.. Feest en bij WLVC challenge # gebruik verf/gesso..



                                                         ...en een paar detail foto's

Nog 3  kaarten afmaken...en dan ga ik echt aan de kerstkaarten beginnen, heb er nog maar 7 of 8 dat wordt flink doorwerken dus..
Maar..heb me wel voorgenomen dat ik gewoon kaarten ga kopen, als ik niet alles klaar krijg..

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en een fijn weekend, liefs en groetjes Ans

81 opmerkingen:

  1. Ans wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Ik heb ook een Go-create mal besteld en al zitten denken hoe laat ik de kaart staan, bedankt voor de de tip van Jolanda.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan Ans!
    Zoals gewoonlijk heb je weer een prachtige kleurencombinatie gebruikt....super!
    Alle details kloppen tot in de ''pareltjes'' haha!
    Ik kon eerst je houten hartje niet vinden....het was een zoekplaatje.
    Succes met je kerstkaarten maken.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het een hele mooie kaart.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Dat met een mens zich wel jarig voelen toch?
    Tja de posttarieven in een kwartaal tijd een dubbeltje verhoogt...
    Als ze nu gewoon bezorgden ala...
    Die mal is prachtig, volgende week even neuzen bij doe@ding.
    Freubelsse en vast fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart weer ans!
    mooie zachte kleuren
    en een superlief plaatje !
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Ans zoveel mooie details erop hier zal ze wel heel blij mee zijn.het is niet leuk meer om een kaart te versturen met die posttarieven.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Ans, prachtig bewerkt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterende kaart Ans daar zal de jarige zeker blij mee zijn.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ans, supermooie kaart weer ... als de ontvanger daar niet blij mee is ... dan eet ik mijn schoen op. Ooh nee, ik heb nog slippers aan, binnen kan dat nog wel. Dat scheelt weer, ben ik zo uitgegeten hihi. Zonder dollen ... ik vind hem prachtig! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart weer zeg, ziet er heel mooi uit zo. Mooie kleur ook en het past weer super bij elkaar. Jij ook n fijn weekend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een beauty, Ans. Alles past ook weer zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart zeg en wat een werk, leuk de hele beschrijving erbij, fijn weekend en vooral genieten van het rustige herfstweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje
    heb je weer gemaakt super zeg
    en nog bedankt voor je lieve berichtje gister



    lieve groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een dotje en daar zal ze vast super mee in haar nopjes zijn Ans.
    Hij is vast wel aangekomen (die van mij gelukkig ook las ik) en ik las vanmorgen in de krant dat we nog een van de goedkoopste landen zijn qua posttarieven dus we houden de moed er maar in!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je voor Miranda gemaakt. Prachtige kleuren, lief plaatje, prachtig opgebouwd en een schitterende mal heb je voor je basiskaart gebruikt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij WLVC.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ans wat is dit weer een mooie kaart. Ik droom er soms van, dat ik dit ook nog eens kan maken. Ik wil niet namaken dus het moet uit mezelf komen, maar zo .....
    Het was weer genieten.
    Ik heb van de week een zakje met pinnen gekocht, maar hoe nu verder bv.
    Heb het maar in mijn doos gedaan, Met Nog Te Doen.

    Je hebt ook een schitterende mal voor de kaart gebruikt. Wie weet leer ik het volgende week vrijdag.

    gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alweer zo'n prachtige kaart van jou Ans, iedere keer ben ik weer benieuwd hoe je het nu weer voor elkaar hebt gekregen, al die details, supermooi. Ja die post maakt het er niet leuker op, 1 postzegel is meestal niet genoeg. Succes met je kerstkaarten en bijkopen moet ik bijna elk jaar, och er zijn altijd mensen die zo'n kaart niet op waarde weten te schatten, dus is de keuze snel gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er weer schitterend uit Ans en de kleuren combi ook heel leuk
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Ans, zulke mooie kleuren en zo lekker veel details, echt genieten weer. Dat gesso is echt zo leuk om mee te werken, heerlijk haha, Het droogt ook zo lekker spul en dat is natuurlijk wel zo handig.
    Wat Kerstkaarten betreft, ik stuur alleen zelfgemaakte kaarten naar mensen waarvan ik weet dat ze het waarderen of die zelf een zelfgemaakte sturen, de overige personen krijgen, evengoed ook goed bedoeld, een gekochte kaart. Als ik ze niet op tijd af krijg dan koop ik er ook, het moet leuk blijven en geen stress worden.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat heb je er weer een schitterrende kaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig zoals jij alles met elkaar combineert!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans,
    wat een prachtige kaart!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart. Prachtig! Alles past weer zo mooi bij elkaar. Goed dat je waarschuwt dat de postzegels per januari weer duurder worden> voor die tijd weer even inslaan. Fijne dag!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw je kaart ziet er beeldig uit.
    Telkens denk ik, wat doet ze dit toch mooi, het kan niet meer beter, maar bij je volgende post schrik ik dan weer dat je jezelf weer eens overtroffen hebt.
    Prachtig Ans, de ontvangster zal hier superblij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Ans, wat een supermooie kaart, er is zoveel op te zien en te bewonderen, de ontvangster zal er wel in haar nopjes mee geweest zijn....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Ans,

    Wat een mooi kaartje, met dat kant en die bloem geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is weer helemaal als vanouds Ans, wat een supermooie kaart!! Je details, je kleuren, er valt van alles te ontdekken! Het model is mooi, ik ga eens kijken hoe Jolanda deze mal gebruikt!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig Ans, daar zal ze vast blij mee zijn! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Ans,
    Mijn complimenten weer hoor! Een fantastische kaart met weer van alles op te zien. Je bent een grote inspiratie bron!! ik geniet weer volop!! En ik maak er ook niet zoveel drukte om of mijn kerstkaarten op tijd af komen! En het versturen met een dubbele postzegel wordt ook een hele kostbare bedoening, dus zullen er dit jaar wel meer gekochte kaarten de deur uitgaan. Een hele fijne dag verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel erg mooi is ie weer geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is een heel mooi kaartje geworden, Ans.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat 'n schitterend kaartje weer Ans, leuk om je als deelnemer terug te zien bij WLVC.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, en wat vind jij altijd mooie plaatjes op het internet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Ans! Elke keer weer genieten op je blog. Succes met de kerstkaarten. Heb me ook al voorgenomen om de rest van de kerstkaarten er gewoon bij te kopen. En hé...zelf uitgekozen en zelf gekocht is ook niet gek, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige verjaardagskaart Ans. Er valt weer veel moois op te zien. Succes met het maken van je kerstkaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterende WAUW kaart Ans - het is weer een waar kunstwerkje en een genot om naar te kijken - prachtig mooi!

    Fijn weekend,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw wat een schitterend kaartje is dit!! Erg mooi kant heb je gebruikt. Succes met het maken van de kerstkaarten, ik moet er nog aan beginnen maar maak alleen voor de mensen die het waarderen.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een mooie vintagekaart. Super hoe je alles met elkaar gecombineerd hebt, de kleurtjes zijn weer perfect bij elkaar gezocht en wat een onwijs leuk kantje heb je gebruikt. Ik ben benieuwd naar de kaartjes die je nog af moet maken. Succes met het maken van je kerstkaarten. Maar ik denk dat het versturen van gekochte kaarten toch lastig wordt hoor. Iemand die altijd zelfgemaakte kaarten verstuurd kan die traditie volgens mij niet zomaar op zij zetten. Tenminste.... ik vind dat in ieder geval heeeeel lastig.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig kaartje, zo romantisch en mooi, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Ans,

    Wat een schitterende kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Schitterende kaart Ans, idd met erg leuke details!!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig gemaakt Ans

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Ans,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg helemaal SUPER, en zulke mooie en leuke details.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo Ans,
    een schitterende kaart!
    Leuke details en warme kleuren...
    Als het jou een troost kan zijn, ik heb
    nog geen enkele kaart voor de kerstdagen...
    Het wordt hoog tijd dat ik er aan begin :-)

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een pracht kaart, Ans, echt heel mooi. Wat een werk heb je eraan gehad, maar hij is dan ook de moeite waard. lieve groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtige kaart Ans, leuk model ik ga zo even bij Jolanda kijken hoe je dat doet.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Geweldig mooi, en schitterende kleurtjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Het is weer een pracht kaart Ans en de tutorial bij Jolanda is heel duidelijk.
    Dit jaar ga ik aanzienlijk minder kerstkaarten versturen nu meneer de post zo verschrikkelijk dure kerstzegels gaat verkopen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh wat een mooi lief kaartje is dit.
    Ik ben gelijk volger geworden.Je bent heel actief en creatief.Mocht je een kijkje willen nemen ben je welkom maar het hoeft niet. Groetjes Anneke
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een supermooi kaartje heb je met je Go-Kreate mal gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Ans. Ik had bijn je mooie kaart gemist. Stond niet in mijn leeslist??. Snap niet hoe het kan ....... Maar ik heb je kaart bewonderd hij is echt weer prachtig. Supermooie details en mallen. Je hebt weer een prachtig plaatje gevonden. Succes met het afmaken van de andere kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heel erg mooi weer Ans, eigenlijk zoals al je kaarten altijd zijn.
    Schitterend kant heb je ook gebruikt!
    En ja, zo werkt de post voor 100% mee en zo valt ie voor 200% tegen. Zit al 4 dagen op 'n pakje te wachten van meer dan € 50,-- Grrrr kan er naar fluiten denk ik.
    En troost je, ik heb vanmiddag mijn 2e kerstkaart afgemaakt dus dat wordt hier ook kerstkaarten kopen!
    Fijn weekend!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een geweldige mooie kaart Ans. Zag hem staan bij wlvc en dacht daar wil ik meer van zien!

    Succes met de challenge en een fijn weekend.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi hoi Ans,
    wat een mooie kaart,
    ik heb weer genoten van alle details!
    Prachtig deze vintagestijl!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo Ans,

    Wat is je kaart weer prachtig ik maak zelf nooit een vintage kaart maar ik vind ze van jou zo prachtig er zitten altijd van die mooie details op verwerkt ik vind het altijd leuk om er naar te kijken.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Prachtige kaart Ans! Mooie details en schitterend van kleur!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Deze is echt leuk Ans . Hoe krijg je het weer voor elkaar. En de kerstkaarten: ik heb er wel meer klaar, maak er iedere keer een paar, en geniet ervan ze straks te versturen. Denk maar niet aan de portokosten. En ik denk ook. Ik maal me niet gek, dan koop ik er wel bij. En helemaal als deze na de feestdagen gelijk in de papierbak liggen.... Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Schitterend en ook zo schattig deze creatie Ans!
    Wat mooi zijn de details met dat frantage en de lila kleurtjes!
    Je vorige kunstwerkje had ik volgens mij ook nog niet gezien...ook weer zo'n prachtig werkstuk erg romantisch ook dat plaatje!
    We zijn de afgelopen twee weken verhuisd naar een nieuw gebouw op school vandaar dat ik dingen gemist heb maar dat komt wel weer goed, ik ben weer bij gelezen.
    Jullie een heel fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw Ans wat een schitterende kaart heb je voor Miranda gemaakt, ik vind hem helemaal super de super, wat een beauty weer. Grappig ik zag laatst ook hoe je met een Go kreate mal een dubbele kaart maken en ben daar ook heel blij mee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat mooi zeg!!! geweldige kleurtjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  61. hoi Ans
    prachtige kaart weer zoals van ouds en leuk dat je meedoet aan de challenge.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat bijzonder mooi zeg, schitterende details ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mooi monochromatisch! Prachtige kaart, zoals altijd vol aandacht voor detail en afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Superleuk Ans!
    Mooie rustige kleuren, een verjaardagskadootje op zich!
    Wat leuk je te zien bij als deelneemster bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  65. prachtige kaart en er zit zoveel op!!! wat een details. prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wauw wat is dit een schitterende kaart
    met zoveel mooie details
    je kijkt je ogen uit, zoveel moois
    ja ik vind hem helemaal geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Prachtige kaart heb je weer gemaakt en ook zo veel te zien.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Prachtig weer je vintagekaart Ans .....
    wat een geweldig leuke accentjes heb je erop gemaakt....
    ik doe hem iedere keer vergroten om beter hem te kunnen zien....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Ans

    Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt .en weer zo veel moois op te zien .TOPPIE weer hoor .
    En die stans van mij nou dat gaat hem ook niet worden hoor alle tips geprobeerd nou mooi niet .
    Dus die gaat mooi terug ook heb ik mijn stempel nagekeken ook mooi die tekst fout (had dat stukje nog niet gebruikt ) denk dat ik die onderste regel er maar af knip ik had hem een keer op de beurs gekocht .

    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een plaatje weer Ans. Prachtige kaart!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Prachtige kaart Ans, super mooi gemaakt! Mooi al die details die je hebt aangebracht op de kaart.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Weer een schitterende kaart Ans, en leuk dat je door op anderen hun blog te kijken toch weer nieuwe ideetjes opdoet.
    Lieve groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een prachtige kaart Ans, super mooi
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Ans,
    wat een supermooie kaart voor Miranda.
    Die romantische details...geweldig!
    En die kerstkaarten: ik vind het een ontzettend goed idee dat je gewoon gaat kopen als je er niet genoeg afhebt. Dat haalt de druk van de ketel. En wie weet heb je dan zo een hele stapel gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Beterschap voor je man! Hopelijk mag het jouw bespaard blijven! x

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ans het is een plaatje werkelijk schitterend, wat zal ze er blij mee zijn !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ans , je kaart is weer beeldschoon geworden hoor , er zitten weer prachtige elementjes op . een topper !!
    Wat hadden we een mooie zonnige dag vandaag ,genieten ;)

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo Ans..zo'n vintage is toch supermooi en dat je plaatjes print op canvas voor de printer... nog niet van gehoord...ga ik eens naar uitkijken. Bedankt voor de tip!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wat een super mooie kaart heb je gemaakt .
    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen