de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

dinsdag 3 september 2013

...I'm in the Garden...


Goedemorgen Allemaal,

Vandaag start op het blog van WLVC de nieuwe Challenge de 9 de al weer..en het thema voor deze keer is TUIN..Zoals jullie in mijn vorige bericht al hebben kunnen lezen, ben ik geen lid meer van het DT..
Soms moet je keuzes maken en..dat heb ik gedaan..
Maar, ik had voor deze challenge nog wel een kaart gemaakt en dat is dus deze..

Ik heb nog een keer het prachtige papier van Maja Design, Fika, gebruikt..het blijft mooi..
lila en paars cardstock  en de Go Kreate stansen..
Het plaatje, na heel lang zoeken vond ik een meisje met gieter "in the garden"paste wel mooi bij de challenge.
Verder nog een doily, ovale mallen van Spellbinders en X-Cut..
Natuurlijk mag een kantje en een lintje niet ontbreken..roosjes, takjes zijn van Memory Box..een hoekmal in stukjes geknipt..
De bloemen op het ovaal heb ik bewerkt met Fran-tage en daar kleine paarse roosjes opgeplakt..


De tekst heb ik op pc. gemaakt en geprint  en met de Collectables uitgesneden..De vogeltjes zijn ook van Memory Box en de poes is van hout..Nog een postzegel voor de afwerking met stempel..
De vlinder ook bewerkt met embossing enamel..wat is dat toch leuk spul..
 Wat plakparels én een glazen flesje met bloemenzaadjes...

..en nog een paar detail foto's



Nogmaals Plony en dames heel veel succes met jullie mooie Blog..
Ik laat mijn kaart meedoen aan de challenge van de Creatieve Zebra..Alles mag.. en bij Vintage Udfordring.
challenge #65 Anything Goes..

Afgelopen zondag was ik helemaal happy, ik heb de challenge gewonnen bij  Dutch Card Lovers  super... en een hele mooi prijs gewonnen met mijn babykaart..


Graag wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, Helen, Ingrid en Dorthe, ik heb jullie Blogs ook gevonden en..ben volger geworden..alleen van Dorthe kan ik het niet vinden.
.
Vandaag is het weer stralend weer, we hebben net de wandeling er weer opzitten en ondertussen, lekker bramen gegeten..de honden eten net zo hard mee..

Wens iedereen een fijne dag én nog een lekker, zomers weekje, liefs en groetjes Ans

WILLEN JULLIE NOG MEEDOEN AAN MIJN CANDY ???? SCROLL DAN EVEN NAAR BENEDEN..

66 opmerkingen:

  1. Hoi Ans

    Ik had net je kaart al op het WLVC gezien en vind hem prachtig. Wat een mooi plaatje en de details zijn echt superleuk, altijd prettig als je die extra nog eens in beeld brengt, mooi!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het je laatste voor het WLVC blog was Ans, want je maakt beauties, deze ook weer, ik blijf je volgen,
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een supermooie kaart Ans. Wat een prachtige details. Schattig plaatje en leuke tekst!! En het papier heb ik ook nog hoor. Prachtig papier :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi en sfeervol kaartje Ans met leuke details!!!
    Ja idd het hele leven bestaat uit het maken van keuzes en soms is dat niet makkelijk, maar als het gevoel erbij goed is heb je de juiste keus gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi weer Ans!
    Het is echt een PLAATJE.
    Ik vind het kleine flesje met zaadjes zo ontzettend leuk gevonden!
    Het is een prachtig geheel.

    p.s. op mijn kaartje is Brikelle inderdaad de naam van de persoon voor wie de kaart bestemd was.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je neemt afscheid met een prachtige kaart op het WLVC.
    Nu lekker weer je eigen ding doen.
    We gaan inderdaad een heerlijk nazomer weekje krijgen en daar gaan we zeker weten van genieten.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een echte super kaart ans
    heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart met heel mooi papier en mooie details ook je gewonnen baby kaart is erg mooi.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is weer prachtig proficiat met je prijsje dat is altijd leuk.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ans, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik leer steeds bij hahaha....maar ik heb ook nog zoooooveel te leren! ;) Je 'finale-kaartje' is geweldig, van links naar rechts en van boven naar beneden, helemaal super. En wat heb je leuke details verwerkt, onwijs mooi gedaan. Het is goed dat je keuzes maakt in het leven en jezelf niet vergeet. Voor alles is een tijd en plaats.
    Een hele fijne week en lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart als afsluiting van je DT-periode bij WLVC. Jammer dat je weggaat maar je mooie kaarten blijven gelukkig wel op je eigen blog verschijnen. Fijn dat je lid was van ons team en succes met wat je verder gaat doen.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, een leuk thema. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is wat Plony zegt Ans, jammer dat je stopt bij WLVC, maar je kaarten kunnen we blijven zien, dat is heerlijk, dit is ook weer zo'n beauty, ik doe je het niet na hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kleuren en je kaart zijn weer helemaal geweldig,
    wat mooi gemaakt ☺
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs !

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Delightful and stunning creation. So pretty in all.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer prachtig en gefeliciteerd met je prijs ook je babykaart is wauw wat mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prijs Ans,hij is ook super leuk net zoals deze ook weer zo'n mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ans,
    Wat weer een prachtige kaart en wat een lieve kleurtjes.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje, en zo mooi afgewerkt. Tot en met de stempel voor de postzegel aan toe. Schitterend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kleuren voor een prachtige kaart Ans, weer erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOhhh Ans ,

    Wat een beauty van een tuinkaartje weer ,
    perfecte afwerking en is van alles op te zien ::

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Ans , het is weer een plaatje, maar dat is niets nieuws, prachtig zoals je alles er weer netje op hebt gekregen, hoe zet je zo'n flesje vast, dat lijkt me best zwaar aan zo'n kaart maar superleuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart heb je weer gemaakt, super hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooooh het is heeerlijk bramentijd he? Wij hebben ze zelf ook in de tuin staan! Echt genieten!
    Ook je creatie is zeker weer genieten! Zo prachtig in elkaar gezet!
    Een heerlijke kleurencombinatie en in details ben je zeker een kei!
    We gaan je creaties wel missen in ons DT rijtje hoor......maar gelukkig kunnen we je hier nog volgen!
    Gefeliciteerd met je prijs bij DCL! Super leuk!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Ans, een waardige afsluiter van je DT-periode (lees hier gelukkig wel een leuk bericht want bij WLVC zag ik helemaal niets over je vertrek!!) en wow wat zitten er weer veel details op om te ontdekken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Ans,
    Heb ik net een heel verhaal getypt, druk ik op enter...en weg was alles...dus daar gaan we nog een keer!
    Dat Maja papier is prachtig hè! En je kaart is weer schitterend een echte Ans kaart, hihi. En wat gaaf dat je een mooie prijs hebt gewonnen, proficiat nog ik had het nog niet gezien. Ik loop ook heel veel met de hond, maar kom jammer genoeg geen bramen tegen, wat heerlijk!
    Jammer dat we je met je mooie kaarten niet meer in het DT rijtje van WLVC zien staan, maar gelukkig wel op jou bloggie!! fijne dag en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Ans,

    Jammer dat je stopt bij WLVC, ik vind je voorbeeldkaarten altijd heel mooi, maar blijf je volgen op HJ en je blog hoor,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Ans

    Jammer dat je dan gestopt ben met je DT werk .
    Soms denk ik ook wel waar ben ik mee bezig PFFFFFF er gaat best veel tijd in zitten .
    maar het is dan ook wel weer leuk .
    Een prachtige kaart heb je gemaakt .
    erg mooie kleur ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je prijs ik vind het erg leuk voor.
    Je kaart vind ik schitterend, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind je kaart echt schitterend, prachtige kleuren, mooi plaatje en je zelfgemaakte tekst past er prima bij. Leuk ook dat flesje met zaadjes!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Ans, Wat een prachtige kaart. Wat supermooi dat je de stansen van paars papier hebt, leuk met het schitterende papier van MAJA. Top. Leuke mallen heb je gebruikt. Het plaatje is erg mooi. Je kaart is een plaatje.... Nog Gefeliciteerd. Het is altijd leuk als je kaart er uit wordt gekozen. Een eer. Fijne avond nog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. HBoi wat heb je weer een pracht kaart gemaakt en zo leuk dat flesje ook is. Een super mooie kaart is dit weer. Had het al gezien dat je weer in de prijzen was gevallen en ik vind dat ook heel logisch.
    Geniet van dit mooie weer en dat doen wij ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat schitternd gedaan weer zeg. Echt heel mooi alles bij elkaar. Super gedaan een echte topper. En natuurlijk ook gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is een prachtige kaart Ans. Heel mooi van kleur en de details die je gebruikt hebt zijn super.
    Gefeficiteerd met je prijzen. Veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. schitterende kaart Ans heel mooi bewerkt.
    en gefeliciteerd met je prijs.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat weer een geweldige kaart, met super leuke details, top!!! Proficiat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een toepasselijk sentimentje Ans! Deze kaart is weer super en niet verwonderlijk dat je in de prijzen viel met die mooie babykaart!
    Heel erg bedankt voor je mailtje, heel lief van jouw!!
    Dikke knuffel
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. een prachtige kaart ans en wat,
    een mooie kleuren weer!
    en proficiat met je prijs je verdiend,
    hem met z'on lieve baby kaart!tof!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt alles past zo mooi bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schitterende kaart Ans, mooie kleuren en het plaatje past perfect! Leuke en mooie details zoals het flesje, hoe kom je erop, echt heel leuk!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ans wat een super mooie kaart heb je toch weer gemaakt. Je bent echt een inspiratiebron voor mij. Mijn mond valt steeds open als ik jouw kunstwerken zie. En super dat je de challenge gewonnen hebt {vind ik niet gek}, gefeliciteerd. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw Ans wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, wat een beauty weer. Gefeliciteerd met je prijs met je prachtige kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och jeetje Ans maak altijd een dagelijks blogrondje en heb net jouw vorige berichtje gemist, wat jammer dat je stopt bij wlvc maar wel goed dat je je grens hebt kunnen aangeven, kan het wel begrijpen maar jammer is het wel. Maar gelukkig kan ik hier heerlijk van je schitterende kaarten blijven genieten.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
  43. Van harte met je prijs altijd leuk toch?
    En dit kaartje in het paars ziet er ook weer uit om door een ringetje te halen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooie kaart ter afsluiting bij WLVC, Ans! Je weet het iedere keer weer heel mooi te maken!!! Gefeliciteerd met je gewonnen babykaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel mooi is je kaartje weer Ans, wat ben jij een ster in dit soort kaartjes....helemaal te gek....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Ans, wat is tie weer mooi! Ik vind ze zo gaaf en je schudt ze zo uit je mouw! De kleuren zijn ook zo schitterend! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Ans,

    Wat is het weer een mooie kaart super, en nog gefeliciteerd met je prijs bij DCL.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een schitterende kaart is het geworden, gewoon prachtig zoals altijd!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een "bjoetie" Ans.
    Geweldig gedecoreerd en al het Maja papier blijft gewoon mooi! Ik heb het ook nog liggen maar het een blijft met het ander liggen, er komt ook steeds zoveel moois en dan wil je dat ook weer gewoon hebben :(
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een prachtige kaart Ans! Schitterend, al die details. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Het is weer toppertje in een supergave kleur, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een geweldig mooie vintage kaart!!
    Prachtige kleuren ook.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Schitterende prachtig mooie vintagekaart Ans - zo mooi samengesteld weer - een echt pareltje!

    Gefeliciteerd met het winnen van de challenge - altijd leuk ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het bloggen kwam er even niet van en dan ben ik bij jou beland en lees dat je helaas niet meer lid bent van het DT team bij WLVC....wat jammer voor je dat het niet meer te combineren was... Gelukkig hoeven we je schitterende kaarten niet te missen, dit is ook weer een beauty! Prachtig Ans, ik kan er niets anders van maken....

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een juweeltje heb je er weer van gemaakt, Ans, Schitterende details, dat flesje...zó leuk!
    En natuurlijk nog gefeliciteerd met je winnende kaart bij DCL, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hai Ans,

    Wat is je kaart weer prachtig geworden en zo grappig met dat kleine flesje eraan.
    En logisch dat je de challenge hebt gewonnen met je babykaart ...hij is zo lief.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heel mooie kaart is dit! Ook de kleuren passen perfect samen. Wat leuk met dat flesje. Heeft een hele aparte toets eraan. Je babykaartje is ook heel tof.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Ans

    Het is weer een super mooi kaartje zoals altijd, en in het leven moeten we aldoor keuzes maken, je moet doen waar jij je het beste bij voelt.
    Je hebt bij mij één van de candy's gewonnen en deze komt zo snel mogelijk naar je toe.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Ans,

    Wat is je kaart weer schitterend en wat leuk dat je gewonnen hebt met je baby kaart gefeliciteerd hoor het dan ook een prachtige kaart.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een prachtige vintagekaart heb je weer gemaakt. Zo mooi van kleur ook. Je valt tegenwoordig aardig in de prijzen. Proficiat hoor!!! Maar je hebt het ook dubbel en dwars verdiend, want je maakt ook van die prachtige creaties.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Alweer een prijs. Gefeliciteerd hoor. Dit kaartje is ook weer prachtig. Ook al is het papier een wat oudere lijn het blijft mooi papier om mee te werken. Ik vind het weer een topcreatie hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd met je prijs, het was ook een schatje!
    Deze kaart is ook weer schitterend die je nog voor het wlvc blog gemaakt hebt!
    Het flesje met bloemzaadjes vind ik een leuke vondst.
    Lekker genieten dat weertje ja en heerlijk bramen eten!
    Geniet want er komen nog wat van deze dagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Nog gefeliciteerd met je prijs Ans.
    Ook deze tuin-kaart is weer geweldig. Mooie details en dat flesje met zaadjes, enig!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Ans , je laatste kaart voor het blog vind ik super mooi !! Gaaf die combi van paars met groen. En jij maakt echt prachtige vintage kaarten !! Dus die prijs is ook helemaal verdiend. Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. A very beautiful card! Love the colours!

    Thanks for joining us at Vintage Udfordring!
    hugs,
    Mette DT

    BeantwoordenVerwijderen