de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 9 september 2013

..en de Winnaar is..??


Goedemorgen allemaal,

Vandaag  is het dan zover de winnaar van  mijn Blogcandy, omdat ik 300 volgers had, inmiddels zijn het er 312, de laatste is Willy..Welkom op mijn Blog, leuk dat je mij gevonden hebt, ik kan geen Blog van jou vinden...heb je er wel een ???

 Afgelopen zaterdag was mijn man jarig en hij heeft de trekking verricht..even husselen...



Spannend..wie zou het zijn ???




Gefeliciteerd Corrie, wil je mij even je adres doormailen ??
Dan komt de prijs naar je toe..

Ik hoop dat je er blij mee bent...

Verder laat ik nog even de inhoud zien van het pakje van de vorige post, er waren dames die graag wilden weten wat er in zat...


een leuke set bij elkaar..ook heb ik mijn gewonnen Candy van Danoesja ontvangen, prachtige set van papier en bijpassende embellies,  zelfgemaakte bloemen en stansjes, dankjewel Danoesja..
Wat een verwennerij zó leuk om te krijgen en het is ook fijn om eens iets weg te geven...

Er ligt nóg een pakketje klaar voor iemand, die ziet vanzelf wel als het op haar deurmat valt..

Na de enorme plensbuien van gisteren, klaarde het in de loop van de middag weer op, gelukkig..het is nu wel echt Herfst, maar dat is ook wel weer lekker..
Ik wens iedereen een hele fijne week, liefs en groetjes Ans..

49 opmerkingen:

  1. Altijd fijn om mensen blij te maken, veel plezier ermee corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Corry met je gewonnen prijs
    en Ans nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man
    en bedankt voor deze leuke candy

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Corrie, je hebt een geweldige prijs gewonnen. Jij bent trouwens ook lekker verwend Ans, leuk pakketje heb je ontvangen. Wat jammer dat jullie zulk slecht weer gehad hebben gisteren. De voorspellingen waren hier ook niet geweldig maar in de middag kwam hier ineens de zon door en hebben we lekker de middag buiten kunnen doorbrengen tijdens ons feestje. Geheel onverwachts dus toch nog zon, een meevaller. Je merkt wel dat het herfst wordt, je ruikt het ook gewoon, ook wel weer fijn toch?
    Fijne week, Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ans,
    Nog gefeliciteerd met je man. En een leuk prijsje heb je zelf gekregen/ gewonnen.
    Ook Corrie gefeliciteerd met je mooie prijs van Ans. Dankjewel Ans voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn inderdaad de leuke dingen die bij het bloggen komen. Ontvangen en geven. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corrie van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy
    en Ans wat super leuk dat wij daar aan mee mochten doen.
    Liefs Ghea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog natuurlijk gefeliciteerd met je man!Leuke dingen heb je gekregen zeg, en Corrie natuurlijk gefeliciteerd met je prijs! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeiemorgen Ans, jij hebt Corrie vast enorm blij gemaakt, wat superleuk voor haar en jij bent trouwens ook weer goed verwend met al je mooie spulletjes, heerlijk om eens lekker in te graaien, net een goed gevulde grabbelton.wat het weer betreft heb je gelijk, het is nu echt herfst aan het worden, ook niet ongezellig, ieder seizoen heeft zo zijn bekoring, groetjes en nog een lekker freubeldagje, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww wat gaaf dat ik de candy heb heb gewonnen
    Super bedankt Ans en je man natuurlijk ook, Als nog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag. Mijn mailtje komt eraan:)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Corrie gefeliciteerd met je leuke prijs.
    Ha,ha toch nog een foto geplaatst van je pakketje.
    Leuke prijs. Het is altijd leuk om iets te winnen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Corrie gefeliciteerd, en wat een leuk pakketje heb je
    zelf ook ontvangen Ans ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat nog Ans met de verjaardag van je man !!
    Corri wowwww gefeliciteerd met deze prachtige prijs !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Corrie gefeliciteerd met deze mooie prijs, en Ans nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Fijne dag groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Corrie mijn felicitaties met je gewonnen prijs.
    Je zal er lekker mee kunnen knutselen.
    Ans bedankt voor de kans die we gekregen hebben.
    Ik hoop en eigenlijk twijfel ik daar niet aan dat je nog heel veel volgertjes erbij zal krijgen. Om te beginnen hop naar de 500. Je zal zien dat je die wel snel bij mekaar hebt.
    Groetjes,
    Carla
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ans,
    Super leuk voor Corrie om je candy te winnen en jij erg bedankt, voor de kans! En volgens mij had ik je al gefeliciteerd met manlief, zo niet dan bij deze. En jou pakketje van Danoesja ziet er ook fantastisch uit! Gister was bij ons een hele aardige dag wat het weer betrof, maar vanmorgen, hoosbuien, hagel en een stuk kouder, bleh! Dit moet even wennen hoor, maar dan wordt het wel knusel weer, want dat stond vorige week op een heel laag pitje. Fijne dag Ans en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Corrie
    Je gaat er vast en zeker iets leuks mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ans,

    Erg leuk voor Corrie dat ze gewonnen heeft en jij bedankt voor de kans om te winnen!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuk dat je nu ook alweer over de 300 bent Ans, helemaal verdiend! En voor Corrie natuurlijk een dikke proficiat met het winnen van deze mooie candy! Bedankt voor de kans Ans, leuk om mee te doen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Ans met zoveel volgers. En corrie gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Ans,
    Zie net dat ik al een tijdje niet op je blog ben geweest. En ik helaas je candy ook heb gemist.
    Ik dacht hoe kan het nou ik heb je blog toch in mijn volgers lijstje staan???
    Dus niet!!! Op de één of andere manier is er iets fout gegaan. Als het goed is sta je er nu tussen en zal ik wat regelmatiger langs komen, want je maakt prachtige kaarten, die wil ik toch niet missen.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ans
    Leuk hoor, iemand blij maken met zo'n mooi kadootje, daar word je zelf ook blij van. en Corrie Gefeliciteerd
    gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van Harte Gefeliciteerd Corrie.
    Dank je wel Ans voor het geven.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Corrie!

    Dank je wel voor de kans Ans ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel plezier met deze mooie prijs, Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heerlijk om zo iemand blij te kunnen maken Super leuk hoor zo'n pakket en gefeliciteerd Corrie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte Corrie. Ans, bedankt dat ik een kans mocht wagen!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Corrie! Veel plezier ermee! Fijn dat je ons de kans gaf om dit te winnen Ann.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat Corrie en ja Ans, ik sluit me volledig bij Magali aan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd Corrie! En Ans, leuk dat je ons mee hebt genomen met de trekking van de candy! Altijd leuk te zien hoe dat gebeurt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd Corrie, en Ans gefeliciteerd met je man.
    Leuk zo'n candy weggeven, misschien haal ik dat ook nog eens, lieve groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd Corrie en Ans jij ook nog proficiat met je man ,en leuk van die candy.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Corrie van harte gefeliciteerd.
    Ans jij ook gefeliciteerd met 312 volgers. Super.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd Corrie, geniet van je prijs.
    En Ans jij ook nog gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Helemaal super voor je Corrie, gefeliciteerd meis met deze prachtige candy. Ans bedankt voor deze kans, superlief van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Ans,
    fijn voor Corrie en nog van harte met je man Ans!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd Corrie met de candy en bedankt Ans voor de kans.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat voor Corry en jij natuurlijk met je man Ans!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Ans

    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!
    En dat hij de trekking heeft verricht, grappig.

    Corry van harte met de SUPER prijs!
    Maak er maar mooie creatie's mee.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Corrie gefeliciteerd met de Candy! Ans bedankt voor deze kans.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Ans

    Als eerste wil ik Corrie heel veel plezier wensen met haar candy.
    Vandaag kreeg ik met de post een beeldschone kaart.......lieve Ans super bedankt, hij staat nu te pronken in de woonkamer. Jij bent een ster in het maken van vintage kaartjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Corrie gefeliciteerd met het winnen van de candy en Ans bedankt voor deze kans. Jij ook nog een fijne week verder.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd Corrie met het winnen van de candy...en Ans bedankt voor de kans....het is altijd leuk om mee te doen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd Corrie...en Ans bedankt dat ik mee mocht doen.
    Lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Corrie gefeliciteerd met je prijs en Ans jij bedankt dat je iemand blij hebt gemaakt.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Ans
    wij hebben inderdaad ook een Golden.
    Nu drie friese goldens (2 uit harkema en ons stamboompje uit gorredijk) in de familie ;)
    Al het goede komt uit het hoge noorden toch?
    Groetjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte gefeliciteerd Corrie met je prachtige prijs en Ans bedankt voor het geven van deze leuke candy.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Sorry Ans, geen ijskristallen en geen dots... En om heel eerlijk te zijn, staan die voor vanaaf ook niet op de planning, veel te frustrerend ;) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi Ans,
    Ik had op mijn blog geen naam bij de verrassingsenveloppe die ik vorige week dinsdag ontving. Maar in ieder geval zal het iedereen wel duidelijk zijn geworden, dat ik de bevoorrechte was.
    Vanmorgen nog even nagenoten met mijn kleindochter. Die vond je kaart ook ssupermooi die er bij was.
    Ik zet straks een kaartje op mijn blog , die ik nog moet maken, maar daar heb ik al hartjes van jou gebruikt. Ik ben benieuwd hoe je vind dat ik de swirls en blaadjes heb beinkt?
    lieve groetjes van leny w

    BeantwoordenVerwijderen