de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

dinsdag 17 september 2013

... Lady with Roses...


Hallo Allemaal,

Jaja, ik ben er nog..had er even geen  plezier meer in, hoe dat komt ... vertel ik zo..
Ik heb ondertussen nog wel een kaart gemaakt, die is op de post, als ze hem ontvangen heeft, zal ik die ook laten zien..Voor vandaag heb ik een lijstje gepimpt..Ik kocht er 2 bij Wibra, ze waren €1,79 per stuk en ik dacht, ik kijk wel wat ik er mee doe..
Dus vandaag, lekker aan het pimpen, heerlijk zo in een warm huis, kat op de vensterbank , plensregen en dan aan de freubel..
Dit plaatje vond ik op internet en dit weer geprint op stempellinnen, gemat op een mal van Spellbinders..
In het lijstje heb ik rose randjes  gemaakt met een Die-Namics mal, dit bewerkt met Fran-tage..


Ik heb wat kantjes gerimpeld en deze opgeplakt, in de linkerhoek een bloementoef met roosjes en mooie bloemen en blaadjes van Petaloo..en ook een parelspray gebruikt..
Een lekkere royale strik van seambinding en kant vastgezet met een brad ook van Petaloo. Een kleine bloementoef, wat takjes van Cheery Lynn, een vlinder van vellum ook bewerkt met Fran-tage..wat plakparels en zo ...is mijn lijstje klaar..

Nog een foto van het geheel met hartje..

ook daar een hartje opgeplakt en een roosje..
Ik laat deze creatie meedoen aan de challenge van knutsels en kadootjes Alles mag ...
en bij Dutch Card Lovers challenge #194, Bloemen, zeg het met bloemen..

En dan nog...mijn géén hobby plezier items..
Vorige week woensdag kreeg ik mijn ijskristal mal thuis en..natuurlijk even uitproberen..en wat ik ook deed, het wilde gewoon niet lukken..Nieuwe snijplaten, extra karton..Cutter Glide..van alles gedaan en...
ik bleek niet de enige..Contact opgenomen met Joy Crafts en ja, ik mocht de mal terug sturen naar mijn hobbywinkel en..heb het geld netjes terug gekregen...maar heb nu dus nog géén mal.. 


Verder was ik mijn stempels aan het sorteren en opruimen en..wat kwam ik tegen? ook een stempelsheet van Noor met een fout..grrr..Het is de kalender stempelset 6410/0011 en zo ziet het er uit..


Zien jullie de fout ?? de laatste julie is met één L.. dat ziet er niet echt mooi uit op een kaart..

Op Facebook waren er ook een aantal topics over, maar je schiet er geen bal mee op..
Wij kopen maar steeds dure hobbyspullen, dan moeten ze wel in orde zijn..

Goed jullie zijn weer op de hoogte, een verhuiskaart is nu aan de beurt..
wens jullie allemaal nog een fijne dag, liefs en groetjes Ans



84 opmerkingen:

  1. Hoi Ans. Ik had je al gemist, even geen mooie creaties van jou. Ik was even bang dat je ziek zou zijn. Maar gelukkig is dat niet zo. Je hebt even flink de balen van de hobbyspullen die niet oké zijn. Vervelend. De stempel is het toppunt. Dat mag inderdaad niet voorkomen. Jammer van die mal.... Maar je lijstjes zijn supermooi. Wat leuk opgepimpt. En dan het plaatje wat een schatje. Het is helemaal top Ans. Veel succes met het maken van de verhuiskaart. Groeten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een pracht van een creatie, Ans. Vind 'm schitterend en zo mooi in detail afgewerkt. Mijn complimenten, hoor!
    Kan me voorstellen dat je hebt lopen balen van mal en stempelsheet. Dan is het hobbyplezier inderdaad snel over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig fotolijstje heb je er van gemaakt Ans, echt een plaatje.
    Balen hoor dat die mal niets was wat je gehoopt had, gelukkig wel je geld teruggekregen.
    Dat van die stempel had ik nog nooit gezien, ook niet op kaarten die ik al gezien heb met die stempel erop. Ik heb 'm zelf niet maar ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Gelukkig kan je die regel achter bloemen oid laten vallen zodat ie niet meer opvalt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ans,

    Prachtige creaties heb je gemaakt. Spijtig van die mal.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans,
    Dus je was er gewoon chagrijnig van, ik snap het zou er ook flink van balen hoor!
    Maar je schilderijtje is prachtig geworden, en ik denk als je Jolanda mailt van Noor design je de stempel ook gerust kunt omruilen in je hobbywinkel.
    slaap lekker straks,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      Er is iemand die Jolanda mailde met dezelfde fout in de stempel en weet je wat ze als antwoord kreeg?? Daar doen we niks aan, is gewoon Vintage..

      Verwijderen
    2. Sorry...dat meen je niet. Het is toch een productie fout..ze moeten zich diep schamen.
      Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken bij Noor, dat had ik niet verwacht.

      groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Wat een prachtig lijstje. Wat heb je deze prachtig gemaakt.
    Ik kan begrijpen dat je verschrikkelijk baalt van die mal. Jammer dat de nieuwe mal zo lang op zich laat wachten. En dan ook nog een foute stempel, ja dan kun je alleen maar verschrikkelijk balen.
    Maar je heb het in de vingers je maakt prachtige werkstukjes. Super!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ans,
    Flink balen, ik zou er ook flink de pest in hebben. Maar gelukkig je bent er weer met een heel mooi schilderijtje!!! Prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heb je dat lijstje mooi gepimpt...en erg vervelend als de spullen die je komt niet werken zoals dat zou moeten zijn!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ans,
    Ik dacht al het is een beetje rustig op je blog, maar met alle tegenvallers heb je er toch maar weer een beeldschone creatie op gezet! Het is werkelijk weer een hel mooie en zoveel mooie materialen heb je gebruikt, geef het maar een heel mooi plekkie in je huis! En ik heb de klacht ook al vaker gehoord met de sneeuwster mal en randmal, en mijn vriendin heeft het uit geprobeerd met een enkel velletje lamineer, te koop bij de action en dat werkt perfect geen gepiel om het uit de mal te krijgen. Ik wens je weer veel freubel plezier
    en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ans
    Wat ontzettend vervelend van die "foute" hobbyspulletjes, gelukkig kreeg je wel je geld terug maar daar heb je die mal niet mee terug. Memory Box heeft de mooie frostyville wreath, die is ook prachtig en snijdt geweldig, misschien een tip? Ik heb hem ook al een paar keer gebruikt op een kaart en vind hem nog steeds prachtig.
    En weet je wat ook prachtig is? Je lijstje!
    Wat een schatje is het en wat zal dat gezellig staan of hangen. Ik denk dat als Julia dit ziet ze het wel mee wil nemen naar haar thuis haha.

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks alle tegenslag met de mal en de stempel is je lijstje prachtig geworden.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Ha balen zeg als je mal het niet goed doet en dan nog je stempel.
    Ik zou er dan ook minder zin in hebben om kaarten te maken.
    Ik wens je heel veel succes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ans, ik kan daar helemaal verliefd op worden. Wat heb je dat mooi gemaakt. Super....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ans,

    Wat ben je lekker aan het pimpen geweest en het resultaat is geweldig mooi!!!
    Ja en dan die ijskristalmal, ik lees er overal erg vervelende verhalen over en ik ben het volledig met je eens, het mag niet gebeuren dat de toch zo dure hobbyspullen niet voldoen, eigenlijk is het schandalig.
    Gelukkig kreeg jij je geld terug maar daarmee heb je geen mal en dat is erg teleurstellend.
    Dan ook nog de stempelsheet met een fout :-(, ze moeten zich bij Noor toch eens achter het oor gaan krabben......, dit is geen reclame.
    Sterkte met deze tegenvallers , maar laat je niet te veel afleiden en freubel maar lekker door!!!
    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ans, wat een prachtig lijstje!! Zo mooi met het kleine hartje eronder! :)

    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend hoe je de lijst gemaakt hebt, zo fijntjes en met mooie spulletjes. En je niet uit het veld laten slaan hoor, al is het beslist niet leuk dat het niet gebruiken kunt. Maak maar meer van die mooie creaties. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulation to winner of blog candy. Ans this is another wonderful creation too..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie lijstjes heb je gemaakt Ans! Heel mooi vintage achtig. Dat is balen zeg als je mallen niet werken zoals het moet, vervelend! En ook de stempel vind ik echt niet kunnen, en ik kan me voorstellen dat je je eraan ergert. Gr. Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow geweldig Ans wat een schitterende creatie heb je gemaakt.
    Ben er helemaal weg van echt super mooi.
    Volgende keer maar een memory mal kopen zijn echt geweldig!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is je creatie weer mooi zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Ans ,
    Zie hier weer een beauty van een kaart van je , leuk zo in dat lijstje met alles erop en eraan een toppertje !!
    Vervelend hoor als het anders gaat met de dure gekochte
    spullen ,gelukkig je euri terug gehad nu nog een perfecte mal uitzoeken , dat gaat je vast wel lukken .
    Wat een mooie foto van je van vroeger ;))

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans,
    wat heb je dit lijstje prachtig gepimpt! Ik ben er weg van, en als je er geen bestemming voor weet... ik weet er wel een! Hihi.
    En idd is het een ergenis met de mallen! Daar wil je dan ook gelijk mee aan de slag. Uiteindelijk komt dat wel goed maar is toch vervelend! Een fijne dag gewenst vandaag, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend lijstje ,heel mooi gemaakt.
    Jammer dat sommige artikelen niet goed werken zoals ze zouden moeten doen. Die schrijffout is wel heel erg, je gaat er vanuit dat ze zoiets toch wel 10x controleren voordat ze het laten maken
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ans

    Wat een super prachtige lijstje heb je weer opgepimt .
    Zo mooi gedaan weer.en dan dat lieve schattige hartje eronder .
    Een beauty gewoon .
    En ja ik snap hoe je hier van baalt (lees straks mijn blogpost maar)
    En jee ik heb die stempel ook .
    Ik ga hem straks gelijk even stempelen en kijken hoe die er van mij uit ziet .

    Hoop dat je er toch weer zin in krijgt want dat zou zonde zijn


    Je maakt zulke prachtige creaties
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Ans,
    Wat heb je dit mooi gepimpt en het plaatje vind ik ook zo lief, echt een schattig geheel!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dat mooi gemaakt Ans,klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een prachtig lijstje gemaakt, echt SCHITTEREND!!!

    Ik wilde de ijskristallen mal ook zo graag hebben maar na het lezen van alle ellende erover heb ik 'm maar laten hangen. En als ik jouw verhaal hier lees, is dat maar goed ook. En dan ook nog 's een fout in een stempel. Kan me goed voorstellen dat je freubelzin dan snel over is.

    Fijne dag en groetjes,
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is baaaaaaalen zeg, denk je lekker je niewe spulletjes te gebruiken en dan heb je dit, niet leuk!.

    Wat gaaf is je lijst, echt een prachtig geheel geworden!.
    Nog bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!,


    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een beauty Ans!
    En wat balen van die stempel, het stomme is nog ik wist welke stempels erfout waren, wist denk niet dat jij er ook met een gezegend was. Pre orrs waren fout.... Heb toen zelf hemel en aarde moeten bewegen zoals je weet.
    Ben inmiddels zo klaar met Noor! En de streken van afgelopen week dat ik een facebook opruiming heb gehouden. Was het even flink zat, denk kan me geld wel beter besteden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Ans,
    ik kijk mijn ogen uit, zeg. Wat een geweldig mooi, romantisch lijstje is het geworden. Zo lief ziet het er uit! Ik blijf het nog steeds zo superknap vinden. Bij mij wordt het een rommeltje en ik denk dat daarom ook mijn vintagekaartjes zo 'leeg' zijn.
    Wat balen van je mal en van de stempel. Ik zag al op een blog een hele uitleg hoe je hem eruit kon krijgen. Toevallig heb ik mallen mogen uitproberen van een merk en daar had ik het bij de ijskristal ook. Wel 20 keer op allerlei manieren, met plastic, bakpapier etc eronder, maar nee hoor, geen sjoechem.
    Die zou ik dus ook niet snel aanschaffen.
    En die stempel is helemaal stom! Slordig ook.
    Nou ik hoop dat je door onze reacties weer helemaal zin krijgt in freubelen en ons meer van dit soort mooie dingen laat zien!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje Ans.
    Je hebt een prachtig plaatje gebruikt.
    Leuk met het hartje dat er aan hangt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterend lijstje Ans.... heb je weer geweldig mooi gedaan; het staat weer bol van de prachtige details.
    Kan me voorstellen dat je baalt.... daarom koop ik tegenwoordig niets meer aan stempels en mallen van Noor! (lees Jolanda)... heb er al te veel negatiefs over gehoord... en in deze crisistijd kun je je geld wel beter besteden toch?!?!? Laat je creativiteit er niet door bederven Ans!!!
    Een hele fijne dag gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooi lijstje heb je gemaakt, en ik ben blij dat je er weer bent, had inderdaad al een paar keer gekeken of ik geen post van je gemist had. Normaal post jij toch ook wel verschillende keren per week. Maar ik kan me goed voorstellen dat je flink er de balen van hebt als dit vlak achter elkaar gebeurd. En als het dan opgelost word, maar nee dus. Ik vind het supervervelend voor je en hoop dat je snel je knutselplezier weer terug vind. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. jeetje wat vervelend nou dat je dure hobbyspulletjes koopt en die werken niet zoals ze moeten werken
    dat van die ijskristalmal had ik al vaker gehoord en dat moet toch niet kunnen
    ze zijn duur genoeg dus dan verwacht je toch ook dat ze goed zijn
    en dan die stempel, wat is dat ook een grove fout,
    ik heb die stempel ook gekocht op de KGKD beurs hier in Zwolle en had hem nog niet gebruikt,
    ben gelijk naar mijn kamertje gegaan en heb even gekeken, die van mij is wel goed, dus ze hebben er wel wat aan gedaan,
    laten ze gewoon de verkeerde stempel omruilen voor een goede stempel, dat vind ik niet meer dan normaal

    en ja ik miste al de leuke reacties en de mooie creaties die je maakt,
    zoals dit schitterende schilderij lijstje, ja echt suuuuuuuuuuper gaaf gemaakt
    toch wel weer fijn dat je er weer bent

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. je lijstje is prachtig geworden.
    En ja ik ben het met je eens dat het materiaal heel erg duur is en dat mag je dus wel verwachten dat het gewoon goed is

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je hebt een schitterende kaart gemaakt Ans, prachtige kleuren en mooie materialen!!!
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ziet er heel mooi uit Ans enne...laat je freubelpret niet bederven door die stomme mallen:0) niet meer kopen is idd de oplossing!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel begrijpelijk dat je dan even boos bent, het is allemaal al zo duur en als het dan niet goed is....grrr!! Fijn dat je nu weer de inspiratie terug krijgt en gauw je stempel omruilen hoor! Zelf heb ik de mal zaterdag gehaald en bij mij ging het wel goed. Ik moest wel heel vaak de mal er door halen maar ik denk dat dit ook door mijn versleten platen in de cuttlebug komt....hij kwam er wel heel mooi uit... Voor deze lijstjes geef ik je weer een tien met een griffel! Wat heb je ze bijzonder mooi gemaakt, vintage ten top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze lijst heb je prachtig gescrapt en een leuk plaatje ook op dat linnen. Zo jammer dat je de mal dan hebt en er niets mee kan doen en zo ook met de fout in de stempel. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar toch onzorgvuldig van zo'n bedrijf. Je kan dit natuurlijk wel omruilen, maar alle mensen die dit product hadden gekocht hebben ondertussen al heel wat ergernis te verstouwen gehad. Vind op z'n minst als je dit product komt omruilen er een leuke nieuwe mal bij zou moeten krijgen. Dat is dan klandizie!
    Hoop ondertussen hoop ik wel dat we weer mooie kaartjes van jou kunnen bewonderen want ik had je al wel gemist.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Ans,
    wat een prachtig lijstje heb je gemaakt, zovéél leuke details... KUNST!
    Jammer van je mal en dan nog de stempel... ik zou het ook even niet meer zien zitten... maar toch fijn dat je weer gewoon verder doet, dan krijgen wij toch weer mooie werkjes te zien :-))

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi hoi ans
    ja ik miste je ook al ik dacht nou wel op f b maar niet op blogs
    maar nu snap ik het
    had je verhaal op f b al gelezen van die mal
    vind het super slordig van jou hobby winkel dat je niet mag ruilen
    ik maak geen reclame maar bij doe@ding is de service echt geen 10 maar 12
    maar ja die zit bij mij om de hoek
    en komt er wekelijks
    niet meer dagelijks want dat kan ik niet betalen
    en van die stempel nou dat vind ik schandalig van noor
    en wij maar noor spullen kopen en reclame maken
    nee dat is niet leuk totaal geen service wat kost een stempel nou voor zo n bedrijf nee niet leuk van noor

    hou de moed er in want ik wil je niet meer missen met je kaartjes
    koop alleen geen noor dingen meer

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt een prachtig lijstje gemaakt Ans, wat een toestand met al die verkeerde freubelspulletjes, ben blij dat je toch de draad weer hebt opgepakt en weer bent gaan knutselen, laat je er niet onder krijgen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik had je al gemist maar oh oh oh wat is dit weer mooi Ans !!
    Baaaaaaaaaalen van die dingen die niet kloppen. Ik vond die sterrenrand al zo mooi nou daar begin ik nu dus echt niet aan want dit is idd al de 3e keer dat ik er iets negatiefs over lees!! Over die stempel heb ik lopen dubben en ben blij dat ik hem niet heb gekocht........maar goed dat ik zo lang twijfel voor ik iets bestel !

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Ans, eerst maar vertellen dat het lijstje prachtig is geworden.
    Blij dat je de draad weer hebt opgepakt!
    Maar wat balen zeg, al die spullen die niet doen wat je wilt en met verkeerde spelling.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hi Ans.
    Wat een materiaalpech toch. Ja en als je toch al op taalfouten let, zoals ik, is dat eigenlijk onoverkomelijk. Jammer, dat zoiets door niemand van een bedrijf is gesignaleerd. Maar je leest het wel vaker, maar je wil er niet aan meedoen. Onze taal is te mooi.
    Je schilderijtje is weer super gelukt. Het straalt er vanaf dat je er weer plezier in had. Gelukkig maar. We willen je creaties beslist niet missen.
    lieve groetjes van Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw wat heb je een kunstwerk gemaakt!! Super mooi en zo romantisch!! Ik vind het geweldig! Jammer van de foute hobbyspullen, gelukkig heb je het geld terug. Voor de foute stempel zou ik ook geld terug of ruilen vragen lijkt me niet meer dan normaal. Succes ermee. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een beauty zeg!!! Een echte topper!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Ans, ik miste je al, had al eens op je blog gekeken of ik soms iets gemist had, maar nee, gelukkig was je wel op fb en daar heb ik deze schitterend gepimpte lijstjes al bewonderd, ik kan me voorstellen dat enorm baalt van deze dingen, maar nu weer lekker fris en fruitig aan de gang? groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Ans

    Een dame met een hoed,blijft toch altijd mooi hè?!
    En wat heb je weer mooie frisse kleurtjes gebruikt.
    Heel mooi...minder mooi van t foutje,zou mn geld terug eisen als ik jou was.(t moet wel leuk blijven)

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. echt super mooi dat lijstje dat je gepimpt hebt, de dame is prachtig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  51. o wat allemaal vervelend Ans de mal had ik op facebook gezien maar de stempelset niet.
    ja zo heb je er geen zin in.
    ik hoop dat je de stempelset ook mag ruilen in de winkel die sturen hun toch terug.
    maar je lijstje heb je schitterend gepimpt.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik kijk mijn ogen uit Ans... wat een BEAUTY!
    Dank je wel dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Net een schilderijtje, erg mooi gemaakt zeg! Fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Ans, Mooie lijstjes heb je gemaakt en inderdaad is het erg vervelend als iets waar je veel geld voor hebt betaald niet goed is. Hopelijk wordt alles opgelost.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen en dat je daar niet blij van wordt. Maar het mag gerust openbaar gezegd worden als iets niet is wat je ervan verwacht. Ook ik hoop dat het opgelost wordt, dit is geen reclame! Je schilderijtje vind ik beeldschoon, lijkt hier mooi op de muur ;-)

    Lieve groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Met zoveel mooie details erop.
    Kan geloven dat je er de balen van hebt. Het kost toch al genoeg. Heb net even gekeken, maar bij mij is de stempel dus ook verkeerd!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Ans. Heel mooi hoor.
    Zonde van je mal, ik heb de rand met ijskristallen en die werkt wel goed. En ja, een fout in een stempel kan echt niet hé. Kan je die ook niet terugsturen?

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een supermooi lijstje heb je gepimpt, zo schattig al die kantje en bloemen, echt TOP!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Ans
    Wat naar dat je nu de ijkristal mal niet hebt, en die spellings fout is onvergeeflijk. Ik zou daar ook een pestbui van krijgen. Maar je Schilderijtje is adembenemend prachtig gepimt. Wat kan je dat toch geweldig goed.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Je schilderijtje is prachtig Ans.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Ans, het lijstje van de Wibra is erg Mooi geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw Ans, wat is dit geweldig mooi gepimpt! Een waar sieraad voor wie dan ook die het krijgt. Of hou je 'm zelf? :)
    En ja dat is flink balen met je nieuwe stans. Ik heb het zelfde probleem met de ijskristal rand. 10 x draaien is niets en dan óók nog met extra karton er onder....en iedere keer op een ander plekje leggen in de machine. grrr
    Die fout op de stempel is gewoon absurd....je zou toch denken dat er nog iets van een eindcontrole bestaat..... Niet dus!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wauw Ans wat is dit weer supermooi, wat een beauty heb je gemaakt, echt helemaal geweldig weer, wat ben je hier toch een kei in, top. En jeetje ik zie het nu op de stempel, ik heb hier ook de stempels liggen waar er eentje op zit met gefeliciciteerd, dat is er dus ook eentje met een productiefout, wel vreemd inderdaad dat dat niemand daar in de gaten heeft, lijkt me toch dat dat nou net iets is waar je supergoed op let. Maar je creatie helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat heb je het fotolijstje schitterend op gepimpt. prachtig met de bloemen toef en het hartje onderaan. En de stempelinnen blijf ook altijd heel mooi.
    De stempel waar jij het over heb heb ik ook. Ik ben gelijk gaan kijken. En het was mij nog niet opgevallen. Maar bij mij zit de zelfde fout. Jammer van je mal. Hopelijk vind je snel een andere of de zelfde maar dan eentje die goed is. Ik geloof best dat je flink baalt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Ans

    Je lijstje is supermooi gepimpt, zooooo romantisch.
    Wel balen van die mal en je stempel, dat bederft de pret gelijk als je ermee bezig bent.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  66. hoi Ans
    wat heb je dat lijstje mooi opgepimpt.
    dat is balen zeg van die stempel, dan ben je er meteen klaar mee he?
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wauw Ans......wat heb je dat lijstje prachtig gepimpt!
    Alle details kloppen helemaal.....maar dat is bij jou altijd!
    Je werkt heel erg netjes hoor.
    Maar wat jammer van je mal en je stempel....dat is echt balen!
    Als je dure hobbyspulletjes koopt....verwacht je ook dat het goed is!
    Maar gelukkig hebben we nog wat dingetjes achter de hand....toch?

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  68. hoi ans dat heb je weer prachtig
    gedaan hoor!
    zooo mooi!
    ik was gisteren nog van plan de mal
    te kopen op de beurs
    ik ben blij dat ik het niet gedaan heb!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Je fotolijstje is schitterend Ans wat een romantisch geheel zo PRACHTIG!!!!
    En ja met de aanschaf van die dure hobbyspullen, verwacht je wel dat ze goed zijn...maar het is frustrerend dat het niet werkt...
    Maarrrr niet getreurd en lekker doorgaan met de oude spulletjes, daar maak jij ook prachtige creaties mee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Ans,
    Wat een schitterend fotolijstje heb je gemaakt. Die heeft vast een heel mooi plekje gekregen. Ik ga zo direct even kijken of die fout ook in mijn stempelset zit, het is mij nooit opgevallen ben benieuwd.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Ans, allereerst complimenten met je fotolijstje. Wat een ontzettend gaaf idee. En wat heb je dat mooi gemaakt, prachtig. Ik kom nooit bij de Wibra, hebben we niet bij ons op het dorp. Ik wist niet dat ze daar zulke leuke dingen hebben. Als ik weer eens de stad in ga dan zal ik toch eens bij Wibra binnenlopen ;) Je verhalen over de stans en de stempel zijn inderdaad niet van die leuke ervaringen. Daar zit je niet op te wachten, het kost toch al met al een hoop geld. Maar ik ben wel blij dat het allemaal positief voor je wordt afgehandeld. Ik heb zelf ook een tijdje niet geblogd, druk met gezin en werk, soms ben ik te moe om er voor te gaan zitten, dan is inspiratie ver te zoeken. Ik ga binnenkort wel weer wat posten, maar dat is eigenlijk allemaal nog uit de "oude doos", mijn buffertje hihi.
    Tot blogs, groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. wauwww Ans
    wat een geweldig mooie creatie, ik ben er helemaal weg van.

    Balen van je stans en stempel, een beetje vreemd hoor het lijkt me toch als iets in productie word genomen dat het eerst gecontroleerd word op (spel)fouten.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ja Ans, soms gaat het mis met de spulletjes. Mijn moeder heeft het ook een keer gehad dat er een stans kapot ging. Gelukkig kunnen we ze terug geven... Je kaarten zijn weer erg mooi, genieten dus!! Proficiat met je grote schare volgers. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Het kadertje is echt leuk geworden. Wat je al niet kan doen met een eenvoudig kaartje en het zo omwerken naar een prachtwerkje. En wat jammer van de mal! Je kijkt er dan zolang naar uit, en als je hem moet terug sturen wegens een fout, is het echt wel niet zo leuk! Ook jammer van die stempel! Dit zal je geen twee keren tegen komen. Opletten geblazen dus bij het kopen van tekststempels. Maar fijn dat je de kriebels terug te pakken hebt!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Prachtige kaart Ans, hij ziet er erg mooi uit.
    Wat ellendig van die mal. Hij ziet er prachtig uit en dan werkt hij niet. Erg jammer.
    Ook die stempel, hoe suf is dat van de fabrikant!!! Opletten dus met aankopen doen ;-).

    Lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat ellendig allemaal zeg met de mal en die stempel!! Gelukkig is het met de mal netjes opgelost maar wel wat je zegt nu heb je nog niets.....Erg jammer!
    Je gepimpte fotolijst ziet er zoals altijd weer helemaal op z'n Ans uit: Schitterend! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een prachtig geheel heb je gemaakt erg mooi en wat een pech met die stempel en de mal

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo Ans,

    Zoals je ziet had ik weer even tijd om een bezoekje te komen brengen.
    wat een prachtige creaties heb je gemaakt zeg, SUPER MOOI !!!!!

    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een WAUW opgepimpt kadertje Ans! - schitterend geheel en heel mooi gedaan.
    Pech met die mal - had hem niet gekocht en nu zeker niet. Ik ben meteen naar mijn stempelset gaan kijken - 'k had hem onlangs op de KVK gekocht - maar de mijne is in orde.
    Je hebt helemaal gelijk hoor - het kost alsmaar duurder maar dan wil je ook kwaliteit.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw! Heel mooi gemaakt!
    Een super leuk idee ze te pimpen, met een prachtig resultaat!
    Tja wat de hobbyspullen betreft.....heel goedkoop is het allemaal niet nee dus dan mag je zeker wel verwachten dat het kwaliteit is.....en die fout in de stempel is wel heeeeeel slordig....je zou verwachten dat dat wel een paar keer na gekeken word!
    Maar je hebt inmiddels leuke nieuwe spulletjes heb ik gezien dus dat komt vast wel weer goed met knutselen!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  81. mooi! wat zal je daar met veel plezier aan gewerkt hebben! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen