de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

vrijdag 6 september 2013

...Vintage Garden ...


Goedemorgen Allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor het Blog van Just a Note met het prachtige papier van Pion Vintage Garden..en heel veel spulletjes die ik op mijn kaart heb gebruikt, kun je vinden in de webwinkel van Diana.
Het plaatje hoort ook bij het DP en zit in een -lijstje- gemaakt met de nieuwe ovale mal van Noor ..Alweer zo'n prachtige blauwe mal


Ik heb deze keer ook de vlinder border gebruikt, gestanst uit vellum en bewerkt met Fran-tage embossing enamel..daarop de grote vlinder van Joy, gestanst uit Kraft..
Het papier is in laagjes geplakt, gestikt met de hand en een stukje blauwe kant er op verwerkt..er piept ook nog een stukje verbandgaas tussen uit..


Van 2 kleuren seambinding een strik gemaakt, een ornamentje er op en een gieter charm..De pin zelf gemaakt met een houten vlinder van Xenos en wat kralen..
De tekst is ook van Joy, nog wat roosjes, takjes, plakparels en de vlinder komt ook van het papier..de hoekjes zijn van de Hema..

Ik laat deze kaart meedoen aan de challenge van Duymelot Design Team  bingo, heb alles gebruikt behalve het afdrukje.
. En bij  Knutsels en Kadootjes alles mag..
en als laatste bij Scr@p Cards Challenge #51 alles mag..

De pin met strik en gieter..

..en de tekstlabel met roosjes..

Het kerstpapier van Pion heb ik inmiddels ook in huis, maar ik vond het echt géén weer gisteren om een kerstkaart te maken...moet binnenkort toch echt beginnen..

Mijn prijsje van De Craftorij, alleen de verpakking was al een cadeautje..en de inhoud was ook leuk...

Verder nog een paar foto's van de puppy's..mijn dochter heeft weer een nestje, niet van dezelfde hond als vorig jaar, maar deze zijn van haar hond Phoenix..



ze zijn nu 4 weken oud, ze  heeft er 6..ze zijn zó schattig..

Wat was het warm gisteren, niks voor mij..maar er zijn genoeg mensen die het heerlijk vinden, dus geniet er van..
Hartelijk welkom nieuwe volgers Carmen, Anreda en Natalia..leuk dat jullie mijn Blog gevonden hebben..

Ik wens iedereen een fijne dag, liefs en groetjes Ans..

71 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is het geworden, en die kleintjes in het mandje wat schattig, neem jij ook eentje uit het nest? en je maakt ons wel nieuwsgierig door ons alleen het ingepakte pakketje te laten zien, ha,ha.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi
    het is een pracht kaartje
    en de puppies zijn ook zo schattig

    maaarrreeee mogen we niet weten wat er in het pakje zit
    hahahahahaah groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ans,
    Wat weer een mooi kaartje,ja dit blauw zijn ook mijn kleuren prachtig.
    En die puppies,je zou er verliefd op worden.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ans. Hele mooie details en schitterend papier. Toevallig heb ik juist mijn kaart met hetzelfde plaatje gemaakt.
    De hondjes zijn inderdaad zo lief en schattig. Ik zou ze zo willen knuffelen.
    En ook ik ben benieuwd wat er in het pakje zat...

    Groetjes en fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ans wat is dit weer een schitterende kaart, prachtig freubelwerk, wat een lieve hondjes, ben benieuwd wat er in het pakje zit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie details weer op je prachtige kaart!
    Leuk die puppies, wat heerlijk om dat zo dichtbij mee te kunnen maken.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje en wat een superleuke foto's van de pupjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww, wat een beauty Ans. zo mooi van kleur ook.

    Wat een schattige foto's met de puppies.

    fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi weer deze kaart Ans, het is een plaatje. Heerlijk uitpakken toch he? zo'n verrassingspakket, krijg je nooit genoeg van. De puppies zijn ook lief, 6 nogal liefs, dat wordt moeilijk afscheid nemen straks, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card Ans, lovely dies and image used. Those puppies are just so ooh cute.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ans

    Wat een prachtige kaart is het weer .prachtige kleur weer en weer zo vee moois op te zien .
    En at een schattige foto,s van de puppies (ook leuk voor op een kaart)
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer zo schitterend, vooral de leuke details
    doen het hem, die pin en charm, super !
    Leuk die puppy's om te zien, echt schetig ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Ans
    en die puppy's wat zijn ze schattig

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is weer super! Zo mooi....
    En Ans, ik hou ook niet van deze warmte hoor. En al helemaal niet van de boeren hier die nu hun land bewerken met een giertank en er als kadootje ook nog heerlijk bij stuiven. Ik heb 2 wasmanden klaar staan om op te hangen(kan niet in de droger).....
    Maar ja, dan vanmiddag maar aan de freubel.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van Knutsels en Kadootjes.

    Lieve groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje, Ans.
    En wat een schattige puppy's.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er valt weer veel moois op je blog te bekijken Ans! Je kaartje ziet er prachtig uit, vintage ten top!! Mooi gemaakt! Proficiat met je leuke prijs en dat als laatste die geweldige mooie en lieve foto's van de puppy's!! Je zou ze zo allemaal in je zak steken, geweldig!

    Fijn weekend en voor wat het weer betreft, er komt frissere lucht!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ans
    Wat heb je weer een gezellige post! Je kaart is natuurlijk weer prachtig en zoveel handmade dingen ik hou er van, je zelfgemaakte pin is prachtig en mooi hè die nieuwe mal van Noor die heb ik ook aangeschaft. Super leuk dat je hem ook instuur naar Scr@p- Cards Challenge en succes! En die schattige hondjes, het is net puppy love! Maar ik heb al een big one! en als deze er niet meer is zal ik het ontzettend missen, maar een nieuwe zit er niet meer in, want het zijn ook handenbinders. Maar het wandelen en het plezier met een hond is zo heerlijk! maar daar weet jij alles van.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ans, het is een tijdje geleden daarom ben ik ook naar de vorige kaarten gaan kijken. Wat een kunstwerken zitten erbij, en deze kaart is ook Prachtig!
    Heel, heel mooi Ans...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Ans! Wat heb je er weer een tijd in gestoken om zo iets moois te maken. Ik heb deze mal vorige week op de beurs in Zwolle gekocht en inderdaad ontzettend mooi.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Ans, ja het wordt een beetje eentonig misschien, ik vind je kaart weer zo prachtig gemaakt, alles klopt weer zo mooi bij elkaar, het is een plaatje van een kaart, als ik de hondjes zo zie, smelt ik gelijk weg, wat zijn die lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ans,

    Prachtige kaart. Supermooi kleuren.
    En wat schattige puppy's.
    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Ans en wat zijn de puppy's ontzettend leuk!!!
    Fijn weekend

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt een schitterende kaart gemaakt Ans! De puppy's zijn inderdaad schatjes

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt allemaal van deze mooie details en van dat super mooie papier wat je hebt gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een beauty van een kaart zo mooi en mooie details heb je bij je kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een pracht van een kaart, Ans, schitterend!
    En wat een schattige foto's, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart Ans. Als je die voor je verjaardag krijgt, ben je dan niet vreselijk blij !!!.
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zit weer met mijn mond open naar je kaart te kijken Ans.
    Zo mooi dat die is.
    Helemaal perfect tot in het kleinste detail.
    Wie jou kaartje ontvangt, krijgt toch ook een super cadeau hoor.
    De puppies zijn zo lief.
    Als ik ze zie zou ik ze zo graag knuffelen.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, echt schitterend! En die puppies.... superschattig!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw Ans......wat ontzettend mooi gedaan!
    Jij hebt het echt in de vingers om vintage kaarten te maken hoor!
    Het is weer een schitterend geheel.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart weer Ans en wat een droppies weer de hondjes.
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Ans en wat een superschattige hondjes!Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaartje is weer prachtig en wat vind ik die vlinder mal toch mooi ik denk iedere keer ik koop hem maar ik denk dat ik er niets mee doe en dan is het ook zonde. de hondjes zien er heel lief uit, maar al wat klein is is lief.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. een prachtige kaart ans
    een leuke;de niewe mal van joy
    en wat een mooie kleuren,
    gebruikt op uw kaart!
    de pupies zijn zooo lief!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Ans. Wat een schitterende kaart. Enig.... Een plaatje... Mooie mal heb je gebruikt en het mooie papier van pion. Wat heb je prachtige details op de kaart gemaakt met leuke materialen. Lekker crea. De hondjes ozo lief... Veel plezier en een goede dag verder groeten trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat kun je dit toch goed Ans.
    prachtige vintage kaart weer en zo mooi dat plaatje.
    heel erg mooi bewerkt alles,

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Ans
    Je kaart is een juweeltje geworden, en zoveel mooie details gebruikt. En de puppy's van je dochter zijn om op te vreten.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart Ans! Heel chique en met zoveel mooie details. Het lijstje om de afbeelding is ook heel mooi, weer iets om op mijn verlanglijst te zetten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Alhoewel rose toch echt mijn lievelingskleur is vind ik deze wel een schatje hoor. Wat een mooie zachte kleuren en de details zijn schitterend. Leuke zelfgemaakte pin, mooie vlinderrand met extra losse vlinder, bloemetjes, noem maar op, er zit veel op maar wel netjes bij elkaar gezocht. Schitterende kaart Ans.
    Die puppies, haha, wat een schatjes zijn dat zeg, echt mooi. Alvast gefeliciteerd met Ed, maak er maar een fijne dag van morgen.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart Ans, hele mooie kleuren en mijn favoriete vlinderrand.
    Ik vond het gisteren ook erg warm maar gelukkig is het nu weer afgekoeld.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ha die Ans,
    wat een plaatje zeg! Echt weer een supervintagekaart! En intussen zit ik hier een beetje te balen. Ik had stansen besteld met de bedoeling er een kaartje voor je man Ed mee te maken. En de stansen zijn nog niet binnen gekomen en morgen is hij jarig!! Ik wens je in elk geval een heel gezellige dag toe en de felicitaties voor jullie!
    Lieve groet,
    GerJanne

    p.s. schattig die puppy's.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. gelukkig kunnen de mensen die niet van het warme weer houden wel genieten van jouw mooie kaarten, deze is weer een plaatje om te zien.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kaart weer Ans, prachtige kleur dat ijsblauw en wat een schitterende details heb je weer op je kaart verwerkt.
    Wat een lieve foto's van de puppy's, echt schatjes zijn het.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een heel mooi kaartje Ans! En leuk zijn die blauwe mallen hé, ik heb deze blauwe ook. Ook de pin heb je leuk gedaan!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. super mooie kaart zeg!!, agos die kleine hondjes wat schattig!!! xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beeldschone kaart, al die details zijn een lust voor het oog. Net als de puppies, ahhhh... zo schattig! Ze zijn populair, deze Aussies!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een beauty van een vintage-kaartje Ans ,
    zo perfect alles bij elkaar en ach lief zijn de
    kleine puppiefotootjes.... schatjesss *

    Liefs Epie xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een prachtige kaart en schattig de puppies

    Een fijne zaterdag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wauw wat is dit een schitterende kaart
    er is zoveel te zien je komt ogen te kort
    ja echt een suuuuper mooi kaartje

    en dan die foto's van de puppy's
    o die zijn om op te vreten, wat een schatjes
    als je die ziet ben je toch zo verkocht


    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. een heel erg geslaagde kaart ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Ans,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt,
    Echt een schatje, ook de puppy's zijn dotjes,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  52. die vintage kaarten van jou,zijn altijd zo super prachtig.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een schitterende kaart Ans, mooie kleuren en weer zoveel op te zien!
    En die puppies zijn zo schattig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel mooie kaart en die bedeltjes zijn echt heel leuk! En ooo... die hondjes! Zou zeggen, ik neem er een, maar ik heb het al druk genoeg met mijn drie honden hier thuis. Maar ik hoop dat ze een goeie en warme thuis vinden!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een schattige puppies en je kaart is schitterend. Zoveel moois om naar te kijken. En je pin ......wauw!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel erg mooi je kaart Ans, ach en wat een schatjes de puppy's! Leuk gedaan zo in de mandjes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Ans,
    Je kaartje is weer net zo mooi als al je anderen!
    Zo mooi gecombineerd weer met "van alles en nog wat"
    Prachtige mal van Noor! Staat al op m'n lijstje :)
    Ooooh en je smelt toch helemaal bij het zien van de puppies....ik hoop dat ze straks bij een fantastisch en goed nieuw baasje terecht komen!
    Fijne zondag en liefs,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  58. woww prachtig Ans ,ik zag hem al op facebook, heel mooi, en lieve foto's van de pups

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Ans.. één woord "G-E-W-E-L-D-I-G-E kaart"... oei zijn twee woorden hihihi...heel heel mooi!!!!!
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  60. WAUWkaart Ans! Prachtig mooi samengesteld met supermooie details. Zoals gewoonlijk een echt kunstwerkje!
    Leuke pups maar ja Blackie de kater zou daar niet zo blij mee zijn ;).

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi hoi Ans, wat een werkelijk schitterende kaart heb je weer gemaakt!
    Mooi die vlinderrand!!!
    En die puppies, ooooo je zou ze zo meenemen, wat leuk die foto's in de mand!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Schitterende kaart is dit weer Ans, erg mooi detail vind ik de strik met pin en label!! Wat een droppies de pups................


    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een prachtige kaart weer Ans. Ik kan er naar blijven kijken..
    En wat een schattige puppies weer!!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Thanks for the warm welcome. Ans. You have some amazing creations on your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Ans , wat maak je toch een schitterende vintage kaarten !! Geweldig vind ik ze .... en ik blijf er naar kijken !! Zoveel moois om te zien. THNX voor de inspiratie. Fijne dag. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Schitterende kaart Ans. Weer zo mooi alles past perfect bij elkaar. Wat een schatjes de puppy's van je dochter.
    Ook je vorige kaarten zijn schitterend. Ik las dat je gestopt bent bij WlVC, Jammer, je maakte prachtige voorbeeld kaarten. Maar het is goed dat je aan je zelf denk.Dat is het belangrijkste. Sterkte met je suiker. Hopelijk is het snel in orde.
    Fijne avond.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Ans,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen met de Scr@p-Cards Challenge!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Prachtig kaart Ans, er is veel op te zien. Ook de kleur die je gebruikt hebt vind ik erg mooi.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauwwww Ans, wat een supermooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan onze Duymelot maandwedstrijd september Bingo! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen